Zoekresultaten

1. Big Bear

[Inschrijftopic] #301 - De Bestorming van de Wolfstille

zal dr over nadenken lads
  2. Big Bear

Praattopic

Hey ik speel dit spel niet
  3. Big Bear

[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

He tot 2023 makkers skype me weer als je mensen nodig hebt om op dag 1 te lynchen mvg
  4. Big Bear

Voor zover ik weet heeft Stalov verder geen vrienden, baan, hobbies of andere redenen om te leven
  5. Big Bear

[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

Onze burgemeester heeft ze ook niet gelezen dus ach
  6. Big Bear

Stalov is niet doodgevallen door netwerken met mij, ik postte pas nadat ik er achter kwam dat hij dood was
  7. Big Bear

Ik wist niet dat netwerken verboden was dus ik gaf gewoon eerlijk toe dat ik het ook deed mvg
  8. Big Bear

Omdat ik pas 1 seconde geleden post manmanman jij bent echt niet goed bij je hoofd makker
  9. Big Bear

Die hebben ongetwijfeld een leukere Bevrijdingsdag dan het tuig dat hier op een tribalwars forum ruzie zit te maken
  10. Big Bear

wow oke pedo
  11. Big Bear

Is voor het eerst dat iemand mij verwijfd noemt wel
  12. Big Bear

Eens per 3 jaar krijg ik een skype bericht waarin ze me vragen om mee te doen dus doe ik mijn plicht en hoop er het beste van te maken
  13. Big Bear

Ik vind het spel leuk, ik zeg alleen dat wolvenvangen aan de hand van iemand's postgedrag nergens op slaat, zeker niet op dag 1.
  14. Big Bear

Misschien zijn jullie intussen allemaal wel 30+ met vrouw en kinderen en stomme baan en zijn jullie dit niet meer gewend maar bij een kroegspelletje als dit mag er echt wel wat losser worden omgegaan met gedragsregels.
  15. Big Bear

Het Travian forum zeker vuile landsverrader
  16. Big Bear

Ik wil toch even kwijt dat ik het nog altijd totale onzin vind wat mensen hier wolvenjagen menen te noemen. Je kan op geen enkele inhoudelijke manier echt aan iemand's post gedrag zien of hij wolf is (behalve die kid die bij WvW#1 vroeg hoe hij skype kon downloaden). Je kan van mij of Anthraxxol...