Zoekresultaten

1. Interdictum.

Top/Flopspelers

.MortuaMemoria bedoel je zeker?
  2. Interdictum.

W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Waar geef ik aan dat de tool me dwars zit? Ik geef alleen aan dat het timen erdoor geen skill of gevoel meer is maar enkel klikken als het balkje groen wordt en dat je daardoor nonoo niet kan op hemelen omdat ze ineens kunnen timen. Waarom niet? 5 is wat overdreven maar 2-3 kan geen kwaad om de...
  3. Interdictum.

Zoals ik zeg waren de times van nonoo gemiddeld 200 ms tijdens de aanvallen op Apex en lukt het ze dankzij de time tool van bottenkraker elke keer wel binnen 10 ms. Snap niet helemaal waarom je nu een screenshot van een gesprek moet delen.
  4. Interdictum.

Ik heb al sinds de zomer geen VVs gepakt, tijdens mijn studie had ik de tijd ervoor momenteel besteed ik mijn vrije tijd liever in mijn zwembad of op het terras.
  5. Interdictum.

Creatief zijn was misschien wel lastig ja maar de gemiddelde edels op 200 ms van de clear vond ik gewoon lachwekkend, je ziet maar het effect van de time tool.
  6. Interdictum.

Ik heb Noonoo zien aanvallen op de stam Apex en dat was echt lachwekkend, nu zijn het edel spams met t timen en een time tool waardoor jullie strak kunnen timen nou top notch is dat hoor.
  7. Interdictum.

Spotprenten

Nee
  8. Interdictum.

Spotprenten

Nee
  9. Interdictum.

Top/flop spelers

Als ik het me goed herinner hebben jullie je eigen MB ook gecleared?
  10. Interdictum.

Praattopic

Het is martijn.
  11. Interdictum.

Top/flop spelers

?
  12. Interdictum.

Golden Awards

Hoe spreken we elkaar tegen? Ik zeg dat de os die je zag lopen op het dorp dat jullie veroverde 10 minuten ervoor werd gestuurd toen het duidelijk was dat het dorp verloren ging. Steven zegt fake 1c os spam wat dus hetzelfde is? Allemaal 1 zwaard via 1c gestuurd door smash 10 minuten voordat...
  13. Interdictum.

Golden Awards

Daarom was er vanaf zondag nacht al 24/7 bemanning op Noire. De os die erop liep werd ook niet toevallig 10 minuten voordat jullie het dorp veroverde verstuurd? Denk je echt dat we een dorp volstacken op het moment dat het duidelijk werd dat het dorp niet te redden was.
  14. Interdictum.

Golden Awards

De massa was zeker wel verwacht, er was al enkele dagen bemanning snachts om te kijken wanneer de incs gingen komen.
  15. Interdictum.

Golden Awards

Wel logisch opzich dat er een nacht VV is met meerdere nachters in de stam.
  16. Interdictum.

Top/flop spelers

Bij martijn wel denk.
  17. Interdictum.

Top/flop spelers

@Underground Tacticz. was ik niet overschat omdat ik zoveel interns had?
  18. Interdictum.

Spotprenten

Ach dat ik mijn account en de winst erop opgeef voor een plek voor mensen die er amper iets voor hebben gedaan zegt genoeg, net zoals esfr trouwens die de winst ook dik verdiend heeft. En ja ik denk toch echt dat ik voor heel de core van maai spreek als ik zeg dat colla rang 1 dik verdiend had...
  19. Interdictum.

Spotprenten

0,0 gedaan in Maai, ik doel op de spelers die wel wat voor de winst hebben gedaan. Wel mooi dat je sig vol staat met werelden waar je niks hebt uitgevoerd.
  20. Interdictum.

Spotprenten

Ik denk dat iedereen in Maai Colla als de echte rang 1 ziet.