Zoekresultaten

1. Brainsick

Spotprenten

Heeft niet iemand snel prone geclaimed met een kut accie in die tijd?
  2. Brainsick

Top/Flopstammen

Vgm heb ik niks fout gedaan, ben ik wel achtergelaten. Das t enige wat ik de hele situatie kwalijk neem. Snap er gewoon weinig van Maargoed ik verkondig ook niks verder
  3. Brainsick

Early game verwachtingen

Ja dat dacht ik initieel ook heer versatiel Wel in de weg haha
  4. Brainsick

Early game verwachtingen

Ik verwacht dat ik echt in een positie zit die ik aan had zien komen en waar ik super veel zin in heb, waardoor ik nog gelange tijd tw zal spelen
  5. Brainsick

Top/Flopstammen

Haha sorry voor de stab (?)
  6. Brainsick

Top/Flopstammen

Best kut voor je hoor, maar stab? Wut
  7. Brainsick

Top/Flopstammen

Ik weet niet waarom ik me verdedig, maar de enige reden dat dit gebeurd is is omdat rose gevormt is, ik alleen achterblijf en toch wat moet met die 1 grootste moraalbreker die ik heb. Omhooggestoken mannetje ben je :')
  8. Brainsick

Top/Flopstammen

Nou nou kalm aan, zijn troependrumpen en ik kan er weinig aan doen dat je hem vol liet staan :P geloof dat je me er uit speelt hoor maar ik viel je niet aan dus doe ff rustig
  9. Brainsick

Top/Flopstammen

Wut? Geen van ons drie zover ik weet
  10. Brainsick

Top/Flopstammen

Ja maar moet dit tellen? Ze liggen samen in de zuid rim en die materlotti liet gewoon alles staan voor een clear die 21u liep.. Ik bedoel..
  11. Brainsick

Top/Flopstammen

Ja zag je het, ik pakte mater zn dorpje en toen edelde zn stammie hem over :( stomme openbare stats, nu krijg ik vfgoed over me heen terwijl we op goede voet stonden.. Smh, sorry vfgoed, ik durf niet tegen jullie op maar moet gaan clusteren voor het geval dat sinds de gebeurtenissen <3
  12. Brainsick

Top/Flopstammen

Ik vind het wel semi pijnlijk dat ik letterlijk geen enkel negatief punt wat waar dan ook aamgehaald wordt van mij op toepassing is, ik altijd aan de negatieve kant zit, maar het voelt alsof ik toch volledig buiten beschouwing wordt gelaten :( ik ben zo een strijder gvd
  13. Brainsick

Top/Flopstammen

<3
  14. Brainsick

Top/Flopstammen

Kiek me knus liggen daar helemaal alleen zuidwest
  15. Brainsick

Top/Flopstammen

Tis oorlog toch :P
  16. Brainsick

Top/Flopstammen

Ik ven vrij ongeschillig in de situatie, maar voor de "onwetende" van vbv in deze context is dit correct. Onderliggende motivatie is mij loos gebleven, we gaan ontdekken wat de goede zet is en hoe het zich gaat ontwikkelen. Ze hebben hierbij vooraf aamgegeven dat sollicitaties per creatie van...
  17. Brainsick

Top/Flopstammen

Iedereen toch?
  18. Brainsick

Top/Flopstammen

Ik vindhet profiel een beetje gay maar das okee!
  19. Brainsick

Spotprenten

Dat was geen massa op enemy, alleen mijn belofte het dorp te komen halen! :D
  20. Brainsick

New gen tactics

Eens, zovan, ik snap dat katas niet leuk zijn, en heb met het community gevoel mee ook al in geen jaren meer katas gebruikt. Maar als je even bij stil staat; wat de fuck zijn we eigenlijk allemaal aan het huulen over regels in een oorlogsspel, is gevoelsmatig alleen maar nieuwe regeltjes...