Zoekresultaten

1. Stelling van de dag

Speler was 7 dagen gebanned. (niet aanvalbaar) Heeft dus niet eens de moeite genomen om zijn ban te accepteren (denk ik). Vrij normaal dat die uiteindelijk een aanvalbare ban krijgt :p
  2. De Heilige Oorlog

Ze durven gewoon niet om het een beetje fair te spelen. KOH staat al 27M voor zonder CBT en SBTB, toch moeten ze nog extra 'vriendjes' hebben om Hymne te verslaan. Gewoon een teken van zwakte.
  3. Praathoek

Het klopt dat ik barbjes en noobjes edel in de rim maar ik clear ze nog altijd zelf. Ik speel nog tenminste op mijn eigen account en doe er meer moeite voor dan jou. Ik heb geen 2.5 mill account cadeau gekregen zoals jou omdat de vorige eigenaar gestopt is. Maarja, ik was toch weggeedeld door...
  4. Speedronde #725 - Vrije instellingen

Ik ben paraat :)
  5. ClusterContest 1# w19 [stemtopic]

3 punten gaan naar flock 2 punten naar camaro666 1 punt voor tbs
  6. Paar ideetjes

Spelersawards: 1. Stijger van de dag: De meeste plaatsen stijgen in die dag. 2. Winnaar van de dag: De meeste punten gestegen in die dag. 3. Verliezer van de dag: De meeste punten verloren in die dag. Stamawards: 1. Winnaar van de week: Stam die de meeste punten won in die week. 2...
  7. Heb geen zin in onzin op het AF, dus begin ik maar.

Kloopt wat tigernuts zei
  8. prettige kerstdagen

Ook van mij voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en prettige feestdagen
  9. 2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

Re: 2e wereldoorlog + ze zei tegen mij dat ze al ong 800 incommings had
  10. 2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

Re: 2e wereldoorlog ze sprak toen nog tegen mij
  11. 2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

Re: 2e wereldoorlog mijn aanval was op 2 november en de dag erna en het waren 1000 clears er waren er al een paar aangekomen maar was nog aan het verzenden
  12. W10: Slapend of dood?

Het enige wat ik nog wel had gewild, dat geef ik eerlijk toe, is een paar keer vv doen van een Sangu gastje. Even easy edeltjes killen. Leek me leuk. Edit: Shit, verkeerde account. :p
  13. W10: Slapend of dood?

Ik vind het fijn dat iedereen mij mist. :)
  14. -=nw=-

Er vallen hier een paar ontzettende ego's van hun voetstuk.
  15. Golden Awards

Ps, ik weet het wachtwoord weer. :p
  16. Topic der Topics

Dit is die ouwe. :P
  17. 2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

Re: 2e wereldoorlog @strik1990 zie maar dat dit acc niet verloren gaat zie maar dat ze op dit acc letten is 1 mill op 5 dagen kwijt Nostradamus 1006 (549|807) K85 9,936 daddypuff [Fictus] watcher21 [_TBR_] 20th July 2009 - 00:38:44 Nostradamus 0881 (541|801) K85 9,514 daddypuff...
  18. _TBR_ & co vs UN & co

gogo _TBR_:D
  19. 2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

Re: 2e wereldoorlog speelwereld niet beschikbaar...
  20. Persoonlijk Cluster!