Zoekresultaten

1. Teasingtopic Wereld 56

Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 Bouwen x commando's = 1! Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief - Ridder/Standbeeld: Actief, nieuwe ridder systeem - Bonusdorpen: actief - Kerk en geloof: Inactief -...
  2. Overtollige gebouwlevels afbreken

heb je een voorbeeld van die sjablonen want ik krijg het niet voor elkaar om ze uit evenveel punten te laten bestaan
  3. Overtollige gebouwlevels afbreken

als ik "Overtollige gebouwlevels afbreken" aanzet sloopt hij dan ook de kerken die in sommige dorpen staan? of moet ik alle dorpen waar een kerk in staat een ander sjabloon geven?
  4. [Stam] pf voor Million Mask March

1. De tekst: Million Mask March 2. Kleurencombinatie(s): / 3. Thema: anymous 4. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 5. Deadline: zo snel mogelijk 6. Prijs/gift: in overleg 7. Favoriet tot nu toe:/
  5. [Profiel] profiel plaatje

Hoeveel wil je ervoor?
  6. [Stam] pf voor Million Mask March

graag zou ik een pf zien voor mijn stam de: Million Mask March aangezien dit met anymous te maken heeft zie ik graag iets in de style. het pf moet er strak uitzien met simpel weg de naam en een vette afbeelding. de prijs mag valt te bespreken.
  7. [Profiel] profiel plaatje

ik wil graag een profiel plaatje mag gewoon simpel zijn maar wel origineel graag zou ik een plaatje willen van een phoenix en mijn naam(stan220) erop de eventuele tekst mag de designer zelf bedenken prijs maakt niet uit, die kan altijd overlegt worden
  8. Markt - Aanvragen

Super idee
  9. wereld 47

laat maar ik heb het al gevonden
  10. wereld 47

weet iemand wanneer wereld 47 ongeveer komt? zitten er standaard zoveel maanden tussen voordat er een nieuwe wereld start?
  11. farmen

hoe kom je snel en goed van iemand af die je farmd
  12. Speedronde #890 - Special Round

ik wou graag joinen is hij vol al om 18 uur:( (toen begon die toch??/)
  13. acc gezocht

ik ben een ervaren tw speler die een mooie acc zoekt in w20 het punten aantal het liefste boven de 1 mil voor meer info laat een reactie achter of als je een acc hebt laat een prive bericht achter
  14. account veranderen

kun je niet invoeren bij internetverbinding delen dan mag het wel toch???
  15. account veranderen

ik wil van speler A naar speler B gaan maar wil ook nog soms op speler A kan dit???
  16. Plunderaar van de dag

hoe wordt je Plunderaar van de dag moet je dan een paar duizend dorpen in een dag aanvallen of totaal over alle tijd want hoe lukt het ander om ongeveer 2000 dorpen te plunderen:confused:
  17. acc gezocht

wie heeft er nog een mooi acount op een wereld maakt niet uit welke wereld als het maar een acount is boven de 500k stuur maar een reactie en dan kunnen we het verder afhandelen via prive berichten geef je ww of vv(alleen op werelden waar je nog kunt aanmelden)
  18. ik kan niet meer in w20

er was een kleine update
  19. ik kan niet meer in w20

ik kan in een keer niet meer in W20 maar ik ben niet overgenomen en bij tw stats staat dat deze acount nog bestaat weet iemand wat er is???
  20. TW valt weg

als ik nij TW ben ingelogd kan ik eg spelen en gaat hij 2x laden en staat er dat de pagina eror is heeft iemand van jullie dit ook of wwet hoe je dit op kan lossen???:confused::eek: