Zoekresultaten

1. hammer bro

MINDER MINDER MINDER

Ik ga jullie hierbij een verhaaltje vertellen over wat ik nu weer heb meegemaakt door simpel over straat te fietsen op weg om wat biertjes te drinken. Dus ik fiets zo lekker over straat langs sportschool/zwembad zie ik zo'n Marokkaan super agressief en super snel lopen dus ik loop hem zo aan te...
  2. hammer bro

Goeie oude tijd.

De goeie oude tijd waar spelers nog alles overhadden voor een goeie mooie gezellige stam. Rip Serve... :( Nu heb je allemaal wannabe stammen die denken pro te zijn maar zeg nu zelf, is een stam nu echt pro zonder een stamlied? Denk het niet... Forever in memory: Serve W23
  3. hammer bro

Goeie oude tijd.

De goeie oude tijd waar spelers nog alles overhadden voor een goeie mooie gezellige stam. Rip Serve... :( Nu heb je allemaal wannabe stammen die denken pro te zijn maar zeg nu zelf, is een stam nu echt pro zonder een stamlied? Denk het niet... Forever in memory: Serve W23
  4. hammer bro

Goeie oude tijd.

5. hammer bro

Bolletje Wol

In het diepe woud De wereld is betoverd. Ik voel het in het water. Ik voel het aan de aarde. Ik ruik het in de lucht. Veel dat ooit was, was in vergetelheid geraakt. Het begon in een bosvijver, in een archaïsch woud aan de rand van de menselijke beschaving, waar een vrouw, in het geheim...
  6. hammer bro

Drunk, Fire., PSY, ROFL, Serve, |P|

Zouden de stammen even mijn gedeeld forum verzoek willen accepteren :p Ik voel me nu zo alleen :( Love you all <3
  7. hammer bro

Topic

Cuppy waarom moet het topic altijd zo snel gesloten worden? :mad: Geef ook is andere nog de kans om te reageren joh :p En ik wou zeggen dat er een slotje op het topic kon. Nu pak je gewoon mijn taak af :( Vind dit niet kunnen :mad: Dit was mijn zegje :p
  8. hammer bro

Tww

Hoi hoi :p Weet iemand of je verhaaltjes naar het TWW mag sturen en dat je die dan in een artikel krijgt te zien? Er word tog niks meer te lezen gegeven voor W23 :p
  9. hammer bro

Jippie ja jeej :D

Posts Per Day: 17,00 Mijn doel is berijkt :D:D Zal nu minder spammen :D Wou dit even met jullie delen :p Eerst wou ik voor de 20 gaan. Maar dan zou ik nog meer moeten spammen en dat wou ik jullie niet aandoen dus houd ik het bij dit :) Ik wil graag de spelers bedanken die het...
  10. hammer bro

Trots op mezelf <3

Wat be ik trots op mezelf :D Ben zowaar niet de gene die de banns krijgt (A) * Veegt traantje van trotsheid weg* Mag ook wel gezegt worden :cool:
  11. hammer bro

Waarom?

Waarom word alles verwijdert? Doen de MODS tegenwoordig niet meer aan slotjes? Beetje noob hoor.