Zoekresultaten

1. Calitri de Sino

Golden Awards

Er zit dan ook maar één verschil in, ik wist bij voorbaat al dat het nutteloos was en jij lijkt een nutteloze post van jezelf niet te erkennen. Er zijn er zo veel van!
  2. Calitri de Sino

Golden Awards

Had jij je bed maar niet eens uitgekomen, scheelde weer een van de zoveelste nutteloze opmerkingen.
  3. Calitri de Sino

Golden Awards

Mwah denk dat de mods prima weten wat ze doen. Tenslotte is een straf van 2 maanden AF ban voor iemand die 24/7 op AF zit al zwaar genoeg. Hij heeft wel 2 maanden dan verplicht vakantie moeten vieren! Zijn er zat die die luxe misschien wel meer als UT nodig hebben om een leven te krijgen xx
  4. Calitri de Sino

Top/Flop stammen

Zodra ik daar tijd voor heb zal ik mijn best voor je doen een mooi neutraal oorlogpostje te maken!
  5. Calitri de Sino

Golden Awards

Niet geheel mee eens, het dynamiek van het spel word aangepast en verloop van de wereld zal versnellen. Er zal een edelspam die waarschijnlijk ongekend is voor de fase van de wereld toepasselijk worden. Het is echter een wereld waar edelspam al van toepassing zou zijn, met of zonder dit event...
  6. Calitri de Sino

Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

Voor jou speciaal bewerkt naar ‘nu’, gezien ik dat ermee bedoelde. Zijn al veel uitlatingen over hoe slecht het topic is en dan zie je als nog een discussie ontstaan die aangegaan word, precies waar het topic voor doelde te zijn. Ook is er niet echt meer moddergooien in de andere topics sinds...
  7. Calitri de Sino

Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

Hoe ironisch is het dan, dat het het slechtste topic is maar nu toch benut word voor dat gene waarvoor het exact bedoeld is.
  8. Calitri de Sino

Spotprenten

rookie prent? Er zijn geen 94 minuten in een uur:redface:
  9. Calitri de Sino

Golden Awards

Ergens is het wellicht ook een kwestie van leren accepteren. De huidige spelers hebben zich bij de huidige tribalwars instellingen en mogelijkheden neer gelegd en vinden het nog steeds leuk. Als je een spel niet leuk vind dan speel je het niet, simpel zat, bestaat geen excuus voor. Als je het...
  10. Calitri de Sino

Golden Awards

Ik vind het ook niet kunnen, dit event gaf niet eens awards erbij!
  11. Calitri de Sino

Golden Awards

Mijn vraag is eerder compleet genegeerd, te lastig om te beantwoorden? Want duidelijk is er wel animo om opnieuw de discussie te starten. Wat betreft de nacht online checks, waarom doe je hier moeilijk over? Het is eerder lachwekkend hoe het in je voordeel kan zijn en je makkelijk kan blocken...
  12. Calitri de Sino

Golden Awards

Je opinie is eerder discutabel. Zo veel spelers zouden er volledig voor gaan met hun stam, maar als je stam ineens van A naar B gaat dan kan je niet verwachten dat je spelers daar achter blijven staan. Je geeft het zelf al aan, Pit was in het begin tegen Imago. Plots gooi je alles opzij en ga...
  13. Calitri de Sino

Golden Awards

Was er niet al duidelijkheid dat Furzlol (Apex leider) ontevreden was in zijn stam en er zelf voor koos om te vertrekken? Dit heeft Furzlol zelf hier nog verkondigd. Het is mij dan niet duidelijk hoe jij erbij komt dat het een rekrutering vanuit Spread was wat Apex 'kapot' heeft gemaakt. Of...
  14. Calitri de Sino

Top/flop spelers

Komt er dan een eerlijke strijd voor Barnie, gelijkwaardig in dorpen en punten? Zo niet is je voorstel an sich al lachwekkend natuurlijk. Alsof er wat te doen valt als 600k account tegen een stam van 28mil excl. aanhang
  15. Calitri de Sino

Top/flop spelers

Opnieuw een discussie over hoe je moet discusseren en gedragen op het AF, een echte klassieker. tevens als je van je leiding moet aanhoren dat je posts slecht zijn en je een verkeerde houding hebt geeft dat überhaupt al de posters niveau aan toch :)
  16. Calitri de Sino

Golden Awards

Je hebt gewoon verkeerd gepost, feit dat meerdere posters een andere visie er op hebben zegt genoeg lijkt mij. Of tunnelvisie je daar ook in?
  17. Calitri de Sino

Golden Awards

Laten we er maar mee stoppen, ik was benieuwd naar je onderbouwing waarom je het laag vond om 4 legale cf’s te pakken van 1.3k punten. Dat was de vraag. Verder mag je het nutteloos vinden maar legale CF’s zijn zinvoller als 3k bb’s die je “net zo goed” (illegaal) kan pakken. Er zitten nogal...
  18. Calitri de Sino

Golden Awards

Je mag best uitleggen waarvoor je liever ‘illegale’ CF’s van 3k zou pakken over ‘legale’ CF’s van 1.3k. Dorpen groeien toch wel uit links om of rechts om, als het goed gemanaged word dan gebeurd het ook nog eens snel :)
  19. Calitri de Sino

Golden Awards

Als die 4 dorpen zo nutteloos zijn wat is er dan “laag” aan, behalve de punten? Je insinueert nu zelf op het pakken van illegale cf’s ten opzichte van legale cf’s. Is deze discussie nog relevant of gaan we verder met GA lijstjes om af te tasten.
  20. Calitri de Sino

Golden Awards

Je formuleert het fout. Spread ‘rustig’ internen en rekruteren.. Vanaf het begin van de vorming Spread is juist Spread continue onder vuur genomen op het AF voor elke actie. Er is geen enkele intern niet gepaard gegaan met een berg zure pruimen. Als je het AF terug kijkt op het onderwerp...