Zoekresultaten

1. Problemen in F!x.?!?

Weet je, soort als jou zijn elke wereld aanwezig en verneuken de meeste werelden met hun onzin. Elke wereld weer denken jullie dat wereld om jullie draait en zodra het te heet wordt onder de voeten verdwijnen jullie. Mijn advies aan jullie is daarom om een wereld te proberen uit te spelen. 1...
  2. Problemen in F!x.?!?

Eerste moet er een screen komen waaruit gaat blijken dat de beschuldiging enig stand heeft. Om die beschuldiging te ontkrachten, gaan er screens geplaatst worden. Anders kan elke gek wat roepen en de slachtoffer mag zijn onschuld bewijzen :)
  3. Problemen in F!x.?!?

Je blijft bezig en dit is leuk om AF levendig te houden, maar voor de rest enkel onzin. Toen jij in de stam zat, begon je al gelijk erover dat Method de Uni moest rushen om zo sneller richting wereldwinst te gaan. Jou reden hiervoor was o.a. dat de andere stammen dit ook zouden doen, in ieder...
  4. Problemen in F!x.?!?

Volgens mij taggen jullie mij in een topic waar ik vrijwel geen van nut inzie om erop te reageren. Daarnaast is het niet Methode die zit te bedelen om extra/nieuwe accounts erbij te halen, maar zijn jullie dat juist aan het doen. Check geschiedenis van Methode maar eens goed. 2x maal toe zijn...
  5. Problemen in F!x.?!?

Deels heb je gelijk dat 1 week onvoldoende is om volledig op te bouwen en dat 2 weken meer toepasselijk zou zijn. Alleen betreft hier een account die als tegenstander gemarkeerd staat bij ons en alsnog een week Nap had gekregen om iets te kunnen plannen. De accounts die hadden mogen joinen...
  6. Problemen in F!x.?!?

Een week Nap voor de tegenstander, die gevallen is, geven is toch netjes. Als we zien hoe W74 gespeeld wordt in zijn algemeen. Hierbij had Le Roy dus een week de tijd om iets te plannen. Je hebt zelfs Co spelers van Coruscant benaderd die in andere wereld onder eigen account spelen ;) Die...
  7. Problemen in F!x.?!?

Turtteltje toch, Jullie hebben in W71 - W72 - W73 zitten te smeken om spelers erbij te krijgen om zo sterker tegen Methode te staan. Daarnaast hebben jullie Planet benaderd voor een Fusie om sterker tegen Methode te staan. Methode heeft inderdaad ervoor gezorgd dat de Noobs van F5en uit elkaar...
  8. Problemen in F!x.?!?

Ik heb er niks tegen dat Fix nu extra leden erbij wilt halen om een kans te maken. Dat is hun keus dus, maar ze moeten niet met hun allen via AF janken als een andere stam dat ook doet. Enige waar ik om moet lachen is. Sommige Fix accounts zijn buiten W74 zelfs nu opzoek naar spelers om tegen...
  9. Problemen in F!x.?!?

Je mag erover typen hoor. Ben er namelijk helemaal benieuwd naar, moet je wel even een andere topic voor aanmaken :)
  10. Problemen in F!x.?!?

Ze zijn inderdaad experts geworden in het huppen en internen :). Laatst had ik wel een PM gekregen van de leider van Fix. Staat zoiets in van, laten we W74 fair houden en opweg gaan voor een Nette eindstrijd. Alleen hun doen laten, wijst juist iets heel anders aan :).
  11. Problemen in F!x.?!?

Ze zijn in ieder geval het stamhuppen gewend. Dit doen ze onder de motto fair spel dan ook nog ;). Maar feit draait er enkel om, dat zij zich bij de sterkste willen aansluiten om de zwakkere ex stamgenoten te kunnen internen :).
  12. Problemen in F!x.?!?

Het is best lachwekkend als Fix de 4 accounts gaat rekruteren waar ze nu ook mee hebben aangevallen tegen NAW :)
  13. Golden Awards

@smakelbadel Bedankt voor de nominatie.
  14. Stab or no stab

Oude stam Nieuwe stam Datum/Tijd Punten Geeneen Royale 08th May 2020 - 08:03:55 264 Royale Signum 18th May 2020 - 21:03:49 2,902 Signum Method 27th May 2020 - 15:03:53 21,881 Method Geeneen 17th June 2020 - 15:04:34 33,074 Geeneen Method 17th June 2020 - 17:04:38 38,669 Method Expert...
  15. Stab or no stab

Ga het ook privé voortzetten. Maar geloof mij, als er ergens nog een offtopic post ga zien en jij grijpt niet in :)
  16. Stab or no stab

Mijn eerste post heb je verwijderd, omdat je de forum regels wilt toepassen. Dus je goed recht Maar doe het dan ook bij iedereen en ga niet selectief modereren. Als je wilt kan ik de andere berichten ook hier citeren en kijken wat er wel allemaal werd toegestaan onder motte van P&P
  17. Stab or no stab

Jullie doel was om de samenwerking met NAW op te laten zeggen, zodat jullie NAW konden aanvallen. Illy lukte het niet met een lul verhaal om de samenwerking met NAW op te laten zeggen. Toen zijn lul verhaal ontkracht werd, kreeg hij ook de schop Jij zat als een zwak account ondergedoken en nu...
  18. Stab or no stab

De rapporten en PM's zijn al gedeeld in onze gedeelde forum. Hoef dit niet verder op AF te vermelden op een gerucht van een Hopper Mocht Inv tegenbewijs hebben, kunnen zij zelf op AF komen.
  19. Stab or no stab

Jij kan je beter bezig houden om niet zo achterbaks te spelen en onzin te komen aankondigen op AF :). Die "Noobs" regelen hun zaken veel beter en hoeven niet tich keer van stam te hoppen :)
  20. Top/Flop stammen

Verschil zit hem toch meer in, dat F5en leden aannam en gelijk mee liet doen met de Massa ;)