Zoekresultaten

1. Intrigued

[Ingevoerd] Opslagplaats timer

Hallo, Het lijkt me niet echt logisch dat de opslagplaat timer geen rekening houdt met binnenkomende gs via handelaren aangezien voor goudmunten hier wel rekening gehouden wordt en eveneens in het hoofdgebouw houdt de "tijd tot voldoende grondstoffen" wel rekening met binnenkomende...
  2. Intrigued

[Profiel] Signore Della Inferno | 50-150PP

1. De tekst: Signore Della Inferno 2. Kleurencombinatie(s) Rood, oranje 3. Thema: Uiteraard iets omtrent de duivel, Lucifer, Azazel, Beëlzebub, Belial en alle andere namen die in de geschiedenis aan deze engel gegeven zijn. Het verhaal van de gevallen aartsengel Lucifer... De zoon die god uit de...
  3. Intrigued

Rate de speler!

Aangezien deze ontbrak en altijd wel een tof topic is om te lezen maak ik die bij deze aan. Als eerste speler om te raten heb ik ..Rainbow.. gekozen: Profiel van de speler: Het plaatje valt me direct op, is een mooi plaatje maar is helemaal niet mijn smaak. 1. Punten Met 209.761 punten neemt...
  4. Intrigued

[Profiel] Liquicity | 100-200PP

1. De tekst: Liquicity 2. Kleurencombinatie(s): vrij 3. Thema: Geen logo's van het festival e.d., iets dat in verband staat met de naam (i know lekker vaag, maar heb zelf nog geen echt goeie stocks gevonden :( ) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: geen 6. Prijs/gift: 100-200PP 7...
  5. Intrigued

[Profiel] Time Wizard

1. De tekst: Time Wizard 2. Kleurencombinatie(s): geen voorkeur 3. Thema:Yu Gi Oh, Time Wizard 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 100PP - 200PP 7. Favoriet tot nu toe: We zijn op zoek naar iets in deze stijl:
  6. Intrigued

Spotprenten

Aangezien dit topic hier nog ontbrak en hier soms echt meesterwerken worden gepost heb ik hem bij deze eens aangemaakt. Ik ga alvast van start met de eerste: :D