Zoekresultaten

1. c0alKiller

Vuurletters 3 plaatjes, 150pp each

Hoi mensen, Ik ben op zoek naar plaatjes met letters die in vuur staan. Ik heb geprobeerd het zelf te doen, maar eerlijk toegegeven, ik suck :D Omdat het niet direct een profielplaatje / avatar ergens voor is zijn de afmetingen iets aangepast. Edit Omdat ik niet weet wat voor lettertype het...
  2. c0alKiller

Looptijdhalvering

Beste vriendjes en vriendinnetjes, Hebben jullie nooit het idee van "waarom moet ik nog zo lang wachten op dat scoutrapport :(" of "Waarom duurt het zo lang voordat ik dat dorp heb veroverd?" Natuurlijk wel! En daarom kwam ik in eens met het idee om aan Inno te vragen of ze ook...
  3. c0alKiller

Profielplaatje without-inspiration 100pa

1. Soort plaatje: Profielplaatje (240*180) 2. De tekst: Without-Inspiration 3. Kleurencombinatie(s) Bij voorkeur lichte kleuren 4. Thema: Without inspiration 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Mijn oude plaatje, bij voorkeur iets in dezelfde trant: 6. Deadline: Z.s.m. 7. Prijs/gift: 100PP 8...
  4. c0alKiller

Stamplaatje 100-150PP

1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: UnKwN 3. Kleurencombinatie(s) Staat je vrij :) 4. Thema: Onbekend. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: -- 6. Deadline: Geen 7. Prijs/gift: 100-150 PP 8. Favoriet tot nu toe:
  5. c0alKiller

Avond mensen, Aangezien ik zin heb om met geld te smijten, en geen geld heb, besloot ik om maar is wat avatars te nemen :) Nu wil ik er eigenlijk 4 :)
  6. c0alKiller

Speedwereld - Forum moderatie

Beste Speed forumgangers, Vanaf heden zal ik dit forum modden. Even voorstellen :) Ik ben dus c0alKiller, 18 jaar oud, en oud-student Optometrie, momenteel student HRM in Den Bosch :) Verder ben ik een fanatiek badmintonner, dus een PM sturen daarover mag altijd :D. Ik speel zelf geen...