Zoekresultaten

1. Conceived by Communism

[Stam] Stamplaatje - 200 PP

Beste forumgenoten! Ik ben op zoek naar een mooi stamplaatje voor mijn stam. Via deze weg wil ik jullie vragen om wat voor mij te maken! Alvast bedankt! 1. De tekst: CCCP. 2. Kleurencombinatie(s): Ik zou heel graag rood als dominante kleur terugzien in het plaatje. 3. Thema: Communisme, het...
  2. Conceived by Communism

Met welke 10?

Hier nog een topic om op elkaar te geilen. Het leukste is toch altijd van dit topic, argumentatie! Met welke 10 spelers zou jij het liefst in een stam zitten?
  3. Conceived by Communism

Stelling van de Dag

Ik mistte een topic van deze! Kan soms leuke discussies opleveren. :) Stelling van vandaag: Ik verwacht dat de uitkijktoren het vrijwel onmogelijk gaat maken om Wereld 52 "katapultloos" te maken.
  4. Conceived by Communism

Guess the Watchtower!

Dames en heren! Om de activiteit van het W52 forum al mogelijk een kleine boost te geven, organiseren wij vanuit het TribalWars Team een activiteit voor dit forum. Uiteraard mogen mensen van andere fora gerust meedoen, maar het evenement zal enkel op het W52 forum gehouden worden! Zoals jullie...
  5. Conceived by Communism

Clustercontest Wereld 50!

Clustercontest Wereld 50 Beste forumgenoten, Deze wereld is nu al een tijdje bezig! Daarom organiseren jullie forum moderators een competitie die bekend is en vaker voorgekomen is op andere wereldfora: een clustercontest! Heb jij denk je het beste cluster van w50? Denk je dat jouw cluster...
  6. Conceived by Communism

[Afgekeurd] Per Forumonderdeel Bewerkingsrechten kunnen geven

Het idee is heel simpel. Je wilt dat je stamleden bijvoorbeeld stacklijsten kunnen bijwerken in de openingspost. Maar je wilt niet dat ze bijvoorbeeld stamregels kunnen aanpassen in een ander forum. Maak de fora's per forumonderdeel instelbaar, of leden moderatorrechten hebben. :)
  7. Conceived by Communism

Top/Flopstammen

Tot nu toe, als buitenstaander, zie ik dat de wereld voornamelijk uit twee stammen bestaat en wat kleinere stammen. Opinions?
  8. Conceived by Communism

Top/Flopspelers

Ik zie dat verschillende spelers al meerdere dorpen hebben. Wat verwachten we van deze wereld en van de spelers? :)
  9. Conceived by Communism

Forum Moderatie

Hallo allemaal! Ik ben weer sinds kort terug bij het TW-Team als forum mod en dit forum is onder andere voor mij gekozen om te moderen. Voor diegenen die mij niet kennen: mijn naam is Jordi, 24 jaar en ik ben docent op een middelbare school. Verder sport ik graag, ben ik graag onder mensen en...
  10. Conceived by Communism

A man needs no Kitty

A man needs no Kitty Soft kitty, Warm kitty, Little ball of fur. Happy kitty, Sleepy kitty, Burn, burn, burn. Beste wereldgenoten, Omdat Warre toch een redelijke OCD’er blijkt te zijn en hij niet zonder een fatsoenlijk topic kan hebben de spelers van Fire! besloten samen...
  11. Conceived by Communism

W50 - De "classic" van de normale werelden!

Dames en heren, het is dan eindelijk zover. De instellingen "lijken" bekend te zijn, welke hier terug te vinden zijn. Dan is het nu tijd om de focus te leggen op deze wereld! Met W47 hebben Jannes en ik een initiatief gestart om het niveau voor die wereld op te krikken, waarvan ik kan zeggen...
  12. Conceived by Communism

[Stam] W47 - Doom of Valyria [Fire!] - 200 PP

1. De tekst: Doom of Valyria, of Fire!, of beiden. Afhankelijk van het plaatje uiteraard past soms weinig tekst of meer tekst erbij. Maar dat is de tekst die je erbij kan zetten. Doom of Valyria is de stamnaam en Fire! is de tag. 2. Kleurencombinatie(s): Geen vrolijke kleuren: dat past...
  13. Conceived by Communism

[Afgekeurd] Dynamische Groepen - Filter op Dynamische Groepen

Ja verwarrend hè. Je kunt bij Dynamische Groepen filteren op het lid zijn van handmatige groepen of juist niet lid ervan zijn. Waarom kan dat niet voor Dynamische Groepen? Klinkt omslachtig, maar ik heb op dit moment dynamische groepen voor dorpen waar een rekruteringsvlag of grondstoffenvlag...
  14. Conceived by Communism

Angels & Demons

Angels & Demons Beste forumgenoten, Het heeft lang genoeg geduurd, maar wij zijn als stam lang genoeg blind geweest. We hebben deze muiterij altijd over het hoofd gezien en we zijn geschokt gezien het feit hoe blind wij als stam geweest zijn. We zijn verraden, in de steek gelaten en...
  15. Conceived by Communism

[Afgekeurd] Dynamische Groepen - Filter op Grondstoffen Aantal

Beste community, ik mis een filter op grondstoffen aantallen bij dynamische groepen? Voor situaties kan dit erg handig zijn. Kan niet geloven dat dit er nog niet in zit eigenlijk. Kort maar krachtig!
  16. Conceived by Communism

W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Goedendag lieve forumgenootjes! Voor de mensen die het Algemeen Forum niet vaak genoeg volgen, eerst een kleine proloog. Een tijd terug is er een discussie geweest op het forum over de instellingen van normale werelden. Deze discussie is terug te vinden vanaf hier. Dit is een begin geweest om...
  17. Conceived by Communism

Account Verwijderen

Vroeger, om een mail vrij te maken, moest je naar deze link om een account volledig te verwijderen: https://www.tribalwars.nl/account_delete.php Deze werkt echter niet meer. Is deze link veranderd of moet dat tegenwoordig ergens anders?
  18. Conceived by Communism

Wereld 42 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz

Dames und herren! Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum! Ik ga nu niet Clustercontest nummer ziljoen hosten, want daar hebben we er dus al...
  19. Conceived by Communism

[Afgekeurd] Naam Reservering

Beste TW spelers, ik ga dit kort houden. Als je nu je naam verandert blijft je oude naam 6 maanden gereserveerd en daarna komt deze vrij. Je kunt deze oude naam echter niet opvragen als oud eigenaar en je moet dus na 6 maanden hem "meteen zelf reserveren". Mijn idee is heel simpel. Koppel...
  20. Conceived by Communism

Everything that has a Beginning, has an End - |D|

The beginning of the beginning. Beste forumgenoten, december 2013 ben ik begonnen met het organiseren van een pre-made voor W36. De insteek van deze stam was om een stam te creëren waar we niet per se op ervaring selecteren, maar op stamgevoel. Ik had al in verschillende pre-made's gezeten die...