Zoekresultaten

1. Conceived by Communism

Is Tribal Wars racistisch en seksistisch?

Dit is duidelijk maar gissen om de discussie stop te zetten, ik zie nergens dochters in een stad? Wat is dit voor een propaganda om deze discussie een halt te kunnen geven? Belachelijk!
  2. Conceived by Communism

Is Tribal Wars racistisch en seksistisch?

Daarbij vind ik het ook belachelijk dat je alleen maar Edelmannen kan maken! Waar zijn de welgestelde vrouwen van adel in dit spel? Alsof er alleen maar mannen met blauw bloed waren.
  3. Conceived by Communism

Oorlogstopic: Algemeen

Is toch een NAP nog tussen Spread en Pit: zou dus niks aan de stats veranderen. Het enige wat het zou doen is het een vertekend beeld geven doordat in die regio dorpen uitgewisseld worden.
  4. Conceived by Communism

Early game verwachtingen

Damn, hoe doet tie 't?! #lifegoals
  5. Conceived by Communism

Early game verwachtingen

He wish, ik slide ez in alle DM's.
  6. Conceived by Communism

Early game verwachtingen

Dankjewel, deze erkenning is alles wat ik nodig had. Nu is mijn leven compleet!
  7. Conceived by Communism

Hezhi kaartjes

Justin gaat voor de likes #jwz.
  8. Conceived by Communism

Early game verwachtingen

Zie de eerste regel: het is een klikbare link. :) Nee geen backtime, hij liep zelf al met z'n trein bijna 8u.
  9. Conceived by Communism

Early game verwachtingen

Rapportje! Toch heerlijk als zo'n PP booster met een trein langskomt en je ziet al die keihard verdiende centjes uitgegeven aan TW versmelten. :3 Dit rapportje trouwens 3 keer doen: ik had c-snipe achter 1e edel gezet. :)
  10. Conceived by Communism

Top/Flop stammen

Grootste bedelaargedrocht van W73: Bij deze nomineer ik Divine Legion. Altijd maar bedelen om lijstjes, maar zelf eentje maken hó maar! Beste avatarverbetering van W73: Ook Divine Legion. De vorige was ik wel een beetje op uitgekeken. Zoh, lijstje klaar!
  11. Conceived by Communism

[Profiel] Profielafbeelding 200/300 pp

Prachtig is die eerste! Mooi werk. :)
  12. Conceived by Communism

Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Inderdaad, middelste! Wel erg mooi! De twee eromheen zijn toch nog wat "te druk" vergeleken met de middelste. :)
  13. Conceived by Communism

Hoofdstuk 321: De grote "Wie heeft de wereld het meest verziekt awards".

Oké: eerst hierop terugkomend. Iets is een feit, of is het is een mening. Jij gaf aan in je post dat feitelijke omstandigheden altijd voorop moeten gaan op intenties. Maar in hoeverre kan een intentie (van een persoon) een mening zijn? Dat was mijn vraag. Hoe kan mijn vraag kortzichtig zijn...
  14. Conceived by Communism

Hah, maar gezien het feit dat je de rest totaal negeert, geef je ook gewoon toe dat jullie als stam incapabel waren. Als ik daarvoor als stam het overwicht gehad zou hebben zogenaamd: prima. Dus je hebt geen zin om het te onderbouwen: laat het dan gewoon joh. ;)
  15. Conceived by Communism

Hoezo moet een feitelijk omstandigheid voorrang krijgen op intenties? Jezus, hier staat niks in man. En in hoeverre is een voorbedachte rade geen feitelijke omstandigheid? Dat kan toch geen mening zijn?
  16. Conceived by Communism

Persoonlijk zie ik een boostaccount als een account dat met voorbedachten rade is aangemaakt om een bepaald account te helpen groeien, door zich te laten farmen of al bij afspraak van te voren als intern geregeld te zijn bijv.
  17. Conceived by Communism

Een poging tot? Een lijst van boostaccounts in het algemeen, of boostaccounts van Imago? Er staan namelijk huidige leden van Imago (en Spread?) bij. Tevens staan er ook mensen bij die fungeren als MB's, in hoeverre zijn dat boostaccounts? MB's is al zo oud als TW zelf praktisch gezien: ik vind...
  18. Conceived by Communism

Er is dan ook buiten de massa op Noire niks buitengewoon geks gebeurd. Dat er van jullie kant geen actie wordt ondernomen: wie zijn schuld is dat dan? Kwantitatief hadden we in totaalbeeld vast en zeker meer punten en meer dorpen, zeker. Maar in die fase van het spel kun je niet bijzonder veel...
  19. Conceived by Communism

Spotprenten

Af en toe. Ik moet tijd doorbrengen met deze kinderen om dit forum beter te kunnen begrijpen.