Zoekresultaten

1. dirk-janusIV

Depressie

Ik vertrouw Pim niet met persoonlijke informatie, zal wel aan mij liggen :eek:
  2. dirk-janusIV

Studentenkamer Den Haag of Leiden

Mijn zusje studeert in Leiden, ik kan haar wel vragen of ze iets weet over vrije kamers.
  3. dirk-janusIV

Tribal Wars TW-team Awards

Meh, sommige mensen hebben gewoon een ander gevoel voor humor. Ik kan donkere humor wel waarderen maar sommigen zijn lichtgeraakt, vooral voor degenen die een familielid of bekende aan kanker hebben verloren kan ik me voorstellen dat ze het niet waarderen als kanker als scheldwoord wordt...
  4. dirk-janusIV

Hoe zie je eruit?

90 kilo valt nog wel mee als je lang bent.
  5. dirk-janusIV

Praattopic

72.
  6. dirk-janusIV

Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

Ligt eraan wat bedoelt wordt met 'gelijke kansen'. Juridisch hebben vrouwen iniedergeval dezelfde rechten als mannen wat werk betreft. Maar met dezelfde logica kun je inderdaad ook zeggen dat een kind uit een achterbuurt met ouders die hem nooit steunen met school dezelfde kansen krijgt als een...
  7. dirk-janusIV

Praathoek #20

Dat is omdat ik op meerdere plekken tegelijk kan zijn.
  8. dirk-janusIV

Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

Volgens de standaarden van Marx Zuckerberg en de andere boeven die de grote tech bedrijven leiden is dit wel degelijk zeer gevaarlijke neo nazistische propaganda. Rebecca volgt hier gewoon het beleid van Google, Twitter, FB en Reddit hoor ;)
  9. dirk-janusIV

Praathoek #20

Je bent geweldig en waarschijnlijk de slimste persoon ooit in de geschiedenis van de mensheid! Dat je zegt dat je in de top 3% van NL zit is natuurlijk een zware onderschatting van jezelf. Alsof er meer dan een half miljoen mensen in NL zijn die slimmer zijn dan jij, en zelfs 210 miljoen in de...
  10. dirk-janusIV

Politiek en discussies.

Ik gebruik mn mobieltje op de fiets enkel en alleen voor google maps.
  11. dirk-janusIV

Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

Zulke geruchten heb ik ook gehoord. Kan iemand ze bevestigen?
  12. dirk-janusIV

TW Meetup 2019 Recap

Jij hebt liever badboys die je voor van alles en nog wat uitmaken zoals @underground tacticz. ?
  13. dirk-janusIV

Top/flop stam(men)

Ik moet wel zeggen dat jullie originele namen hebben. DarkDirk, ik wou dat ik het bedacht had :eek:
  14. dirk-janusIV

TW Meetup 2019 Recap

Ze verwachten wel iets terug in ruil voor de dingen die je krijgt.
  15. dirk-janusIV

TW Meetup 2019 Recap

Van @jokersbrain zeker? Die was je nog wat geld verschuldigd.
  16. dirk-janusIV

TW Meetup 2019 Recap

Je bent lelijk.
  17. dirk-janusIV

Top/flop stam(men)

DarkDirk gaat de illuminati ontmaskeren. Epstein is het eerste domino steentje in zijn plan ;)
  18. dirk-janusIV

Spotprentjes

Mijn complimenten voor dit kwaliteitstopic!
  19. dirk-janusIV

TW Meetup 2019 Recap

Aha nou komt de aap uit de mouw!