Zoekresultaten

1. Slave To The Rhythm

Golden Awards

Je bent echt een mafkees als je dat koopt naast een kaassoufle. Doe dan een turkse pizza ernaast ofzo o_O
  2. Slave To The Rhythm

Spotprenten

Iets met UT onder het bureau.
  3. Slave To The Rhythm

Golden Awards

Kom ik aan met een paar zielige 30% grondstof pakketjes.. Jullie mogen doneren op 0900MOAM. Ps. Mochten de regels dit toe staan. Dubbele Ps. BACK ON TOPIC.
  4. Slave To The Rhythm

Golden Awards

Kunnen de onnodige reacties/ discussies niet gewoon verwijdert worden/ verplaats zodat we een schoon GA topic hebben?
  5. Slave To The Rhythm

Golden Awards

Als of dat gaat lukken?
  6. Slave To The Rhythm

Top/flop spelers

Ja pgoh werd uitgespeeld met poker dus had/heb ff tijd. Niks presteren deze wereld is niet heel moeilijk omdat deze wereld gwn echt t*ring saai is. Ik geef dit op deze manier aan omdat jij zoiets aangeeft in je post, zoals ik al zei, geef iets aan dat klopt of doe het gewoon niet. Die laatste...
  7. Slave To The Rhythm

Top/flop spelers

Het gaat om het feit dat er domweg geroepen wordt dat Imago en Vans niet door een accountje van 600k komen/kwamen terwijl er zoveel meer variabele zijn die er toe doen. Tuurlijk valt er niks te doen met zo'n account tegen imago en aanhang, waarom wordt dat dan ook geroepen. Gewoon niet doen...
  8. Slave To The Rhythm

Top/flop spelers

Enkel een spelertje van 600k natuurlijk, smoel dicht. Zeg iets dat klopt of zeg gewoon niks. Verder moet ik reëel zijn er had er beter aangevallen kunnen worden op het front dat zich daar bezig houdt. Barnie was tevens niet het enige target, en dat vertel je er natuurlijk niet bij, dat dat...
  9. Slave To The Rhythm

Top/flop spelers

Jongens, neem een drankie of 3 te veel. Dankjewel. Maks is stom btw.
  10. Slave To The Rhythm

Top/flop spelers

Ik weet niet of wij naar de leiding gelopen zijn, ik heb het erover dat jij door de leiding bent aangesproken en je een ongeleid projectiel bent.
  11. Slave To The Rhythm

Top/flop spelers

Ja klopt, we hebben het over het niveau van het AF. Zulke dingen voegen dus dan ook waarde toe op het AF. Staat gewoon in verband met elkaar. Als bijvoorbeeld een Hot Chikie zijn post gedrag aanpast van idioterie naar normale posts scheelt dat al de helft. Het is wel komisch dat er vanuit beide...
  12. Slave To The Rhythm

Top/flop spelers

Als onze leiding iets zou zeggen over het post gedrag van een bepaald persoon wordt dat gewoon aangepast, bij jullie werd laatst gezegd dat het ze niet boeide nadat er een melding over gemaakt was. Ik zie dan niet in hoe we dan "allemaal" als grote jongens kunnen posten.
  13. Slave To The Rhythm

Golden Awards

Het zijn maar een paar cleartjes, rustig maar jongons.
  14. Slave To The Rhythm

Stelling van de dag

Wat een uitgemolken domme grap, Mike en zijn hotels hihihi!!! Komop, gedraag je even o_O
  15. Slave To The Rhythm

Praattopic

Zing/type even een slaap liedje voor me zodat ik mijn oogjes vredig toe kan sluiten.
  16. Slave To The Rhythm

Spotprenten

Hmmmmm
  17. Slave To The Rhythm

Felicitatietopic voor chameleon

Gefeliciteerd meneer
  18. Slave To The Rhythm

Oorlogstopic: Algemeen

Jaa daarvan was ik op de hoogte dat er niet veel stacks stonden, waarom is mijn vraag. Had lastig kunnen worden als daar goed op geanticipeerd zou zijn. Verder moet ik zelf eerlijk bekennen dat wat er gezegd wordt over af tasten dat wel de insteek was van deze actie, logisch gevolg dat het dan...
  19. Slave To The Rhythm

Ik ben volgensmij 1 dodge fout of 2 tegengekomen van Semper vroeg in de ochtend, niet echt boeiend ofzo. Waar ik eerder van schrok was dat ik nog een shit load aan clears over heb, hoopte eig dat ze dood zouden gaan.
  20. Slave To The Rhythm

Laurens wilt niet aanvallen joh