Zoekresultaten

1. jentele

Met welke 10

Mijn lijstje bevat alleen mezelf, omdat ik zo een super goede speler ben
  2. jentele

Korfbal.

Als je korfbal een sport wilt noemen, dan paardrijden ook lmao
  3. jentele

Algemeen liefdes topic

Heeft iemand die post uberhaubt helemaal gelezen lol
  4. jentele

Discussietopic Speedkampioenschap 2020

Wat is er mis met jou lol. Er geven vrij veel mensen om eerlijke gevechten. Dat jij nu toevallig daar over leest ligt aan jezelf. Er is nog altijd iets anders dan NAP hebben met 2 of 3 personen en letterlijk met zijn allen aanvallen timen op iemand, maar weet niet of je dat zou begrijpen?
  5. jentele

Fase 2 is een 1v1 toernooi, waarbij je toch de beste solo spelers zou willen hebben? Ik snap dan niet waarom iedereen gaat teamen in Fase 1
  6. jentele

Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

Het is een toernooi waar je niet eens met 2 in een stam kan, waarna je daarna 1v1's gaat moeten spelen. Dit lijkt me nu niet de bedoeling dat je met 5 man gaat teamen
  7. jentele

Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

Ik kwalificeer liever niet voor fase 2 dan dat ik moet gaan teamen omdat anderen zich verlagen naar dat level
  8. jentele

De twee rondes die ik gespeeld heb waren vrij leuk, tot dat er opeens mensen gingen teamen. Je zou een kampioenschap moeten kunnen hebben waar er geen teamers zijn, want dit is gewoon unplayable. Je zou de beste spelers willen zien in het tweede deel van het toernooi, maar door die teamers gaat...
  9. jentele

Praattopic

Jij gaat weer het randje opzoeken zie ik
  10. jentele

Corrupte Spelleiding WvW 306: Simeco en Nonkel Jos en het verhaal rondom de Witte Wolf

Jij vergelijkt het leven afpakken van iemand met een spelletje?
  11. jentele

Voetbal

Komaan beveren!
  12. jentele

Corrupte Spelleiding WvW 306: Simeco en Nonkel Jos en het verhaal rondom de Witte Wolf

Who cares of het currupt was je kan er niets meer aan veranderen :)
  13. jentele

Bij een BO3 heb je dus wel een tie-breaker.
  14. jentele

Felicitatietopic voor chameleon

Nog een late felicitatie :)
  15. jentele

Voetbal

Naar mijn mening is De Bruyne veel beter dan Hazard ooit is geweest en zal zijn.
  16. jentele

Kroeg

Pure chocolade is gewoon ****** vies
  17. jentele

Kroeg

Pure chocolade direct de vuilbak in flikkeren
  18. jentele

Golden Awards

Er zijn sowieso stammen die meer moeite doen voor hun dorpen. Ik zei niet dat het grote stammen waren?
  19. jentele

Golden Awards

Je gaat toch niet serieus zeggen dat jullie het meeste moeite moeten doen voor dorpen? Weet niet hoe het met andere stammen zit maar Retro heeft 3mil aan interns gekregen ofzo
  20. jentele

Top/flop stammen

Dan speel je die toch gewoon weg ^^ Alleen hadden jullie die voor een of andere reden veel te groot laten worden