Zoekresultaten

1. Chameleon

Golden Awards

Een paar posts terug wordt deze vraag beantwoord :)
  2. Chameleon

Golden Awards

In die screen typ je 'gespeelt', dit hoort echter 'gespeeld' te zijn.
  3. Chameleon

Spotprenten

4. Chameleon

Top/Flop spelers

Flex die je spelling verbetert is als Steff die iemand wegspeelt, ontiegelijk onwaarschijnlijk.
  5. Chameleon

Golden Awards

Tegen jou? Dat kan een bonobo nog.
  6. Chameleon

Stelling van de dag

@Rob. Is flop
  7. Chameleon

Top/flop spelers

@Rob. Flop
  8. Chameleon

Felicitatietopic voor chameleon

Wat een activiteit, bedankt allemaal! :)
  9. Chameleon

Felicitatietopic voor chameleon

Dankjewel, pure liefde dit!! < 33 Ik kom volgende week die uitnodiging innen om samen een biertje te doen, zet je ze vast koud??
  10. Chameleon

Golden Awards

@DragonShield3 defft doorgaans liever op een wereld met wachttoren, liefst ook nog 200ms gap. Classicinstellingen gaan hem boven de pet.
  11. Chameleon

Golden Awards

Zoals iedereen hier had ik de aankondiging van Roald gelezen, vond 't een leuk idee, dus besloot rustig wat PP te farmen en de wereld te gaan volgen. Kwam terecht in Swift (weet niet meer exact hoe) en zag tot m'n stomme verbazing dat de voornemens van het spelen met een beperkt aantal...
  12. Chameleon

Golden Awards

Dat was absoluut niet de achterliggende gedachte, maar oké. Tevens is dit geheel irrelevant aan deze discussie.
  13. Chameleon

Golden Awards

Schenen schoppen? Voor zover ik weet zijn GA lijstjes geheel objectief en mag eenieder hier genomineerd worden. Ik zou in een GA lijstje prima @DragonShield3 als slechtste speler kunnen nomineren, terwijl hij vanuit een subjectief oogpunt gewoon één van de beste spelers op deze wereld is. Dat...
  14. Chameleon

Golden Awards

Oude classic groepje is gewoon niet met de tijd mee gegaan, kunnen zich momenteel niet meer in de top mengen. Mensen als @Big Bang. hebben zich verlaagd tot stabben, terwijl @MyPride en @DragonShield3 simpelweg gaan rennen als ze een lastig front krijgen. Nieuwere namen zoals @Ezra the King en...
  15. Chameleon

Golden Awards

1: Ik heb geen idee over welk bewijs je hebt, heb 't nog nooit gezien en kan er dus niet over oordelen. 2: Jij stelt, dus jij moet bewijzen. 3: Ik ken Dick niet, dus heb ook geen reden om 'm te willen beschermen.
  16. Chameleon

Golden Awards

Je begint dus eerst met in je GA lijst interessant te doen dat je bewijs hebt (neem ik aan?) dat het geprobeerd is bij je buren, blijkbaar ben je daar zo van overtuigd dat je dit argument gebruikt om Spread te nomineren als slechtste stam. Als er dan een beetje tegengas gegeven wordt kun je het...
  17. Chameleon

Discussietopic Mods

Steff, je weet zelf maar al te goed dat wat je hebt gedaan intens smerig is. Dat jij smerig spel nodig hebt om je gebrek aan skills te verbloemen was voor mij al een tijdje duidelijk, maar er is weer een groep mensen die daar nu ook van op de hoogte is gesteld. Daarnaast, een accounteigenaar is...
  18. Chameleon

Praattopic

#HoudÉénLaurensAfstand #SpreadTheWord
  19. Chameleon

Spotprenten Contest - Uitslag + Stemming

sst, we doen die quadruple!! @Calamity.
  20. Chameleon

Top/Flop stammen

- De man die hard gaat op MDMA