Zoekresultaten

1. Je-maintiendrai

Top/Flop stammen

Gaan er nog leuke Premades starten op 73?
  2. Je-maintiendrai

[Onbevestigde Bug] Troepen in de min?

Ik wist niet dat je ook in de min kon staan... Kan ik vaker troepen lenen? :p
  3. Je-maintiendrai

Top/Flop spelers

Hebben jullie al toppers en/of floppers gespot? Of zal de toekomst dit moeten uitwijzen.
  4. Je-maintiendrai

*IR* vs Angels

Laten we voor deze strijd maar een eigen topic maken. Op dit moment is het rond de 40 miljoen tegen 10 miljoen. Laten we het netjes houden met wederzijds respect!!! Vraag vanuit mij: Waarom met zoveel stammen een samenwerking vanuit *IR* gezien? Dit belemmerd toch ook jullie eigen edelruimte...
  5. Je-maintiendrai

Praathoek classic 19.

En zijn de pro's al gestart deze classic?
  6. Je-maintiendrai

Top & Flop stammen

Zijn er nog leuke premades die gaan starten of zullen er weer bekende namen tevoorschijn komen. En natuurlijk hoort dit topic ook bij deze wereld;)
  7. Je-maintiendrai

Kerst

Misschien een rare vraag maar is er een aanvalsstop tijdens de kerst? En zo ja, van wanneer tot wanneer?
  8. Je-maintiendrai

Golden Awards.

Ben is benieuwd naar de meningen. Ik zal hem dan ook maar aftrappen. Beste speler: Tsja, nu nog lastig te zeggen maar als ik naar de ranking, stats en mijn voorgevoel kijk denk ik Crazybertje en Fierce. wel eens voor deze award kunnen gaan. Beste stam: Puur op stats zou ik nu zeggen KOH. Rang...
  9. Je-maintiendrai

Waarom zou Famke de wereld winnen...

Beste medespelers en AF gangers van Casual 6, Ik krijg een beetje de indruk dat de meeste grote stammen zich al hebben neergelegd bij een nieuwe zege van hippos oftewel Famke. Maar omdat zij een hecht team hebben, skills bezitten, grote accounts hebben en waarschijnlijk activiteit hebben wil...