Zoekresultaten

1. leonrules

[Speler gezocht] Leden gezocht

Goedendag allen! Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; Graag zou ik op deze topic geen gezeur willen zien over het verleden. Beide kanten zijn op moment hard bezig om dat achter zich te laten en gewoon eerlijk en heerlijk een spelletje te spelen. Wat misschien deze intro al weergeeft is...
  2. leonrules

The Divine Exorcism

The Divine Exorcism Gedurende een lange tijd wordt deze wereld overheerst door duistere spoken. Onder leiding van Just a Ghost, de bron van al het kwaad, weten ze al tijden lang deze prachtige platte wereld te domineren. De originele bewoners van deze spookachtige wereld zijn verjaagd. Gods wil...
  3. leonrules

[Speler gezocht] W39: Sint Broseph

Sint Broseph: Op dit moment bespeel ik het account solo. Daarnaast ben ik ook leider van de stam Divine en ben ik bezig om mijn scriptie te schrijven. Al deze feiten bij elkaar zorgt ervoor dat ik tijd te kort kom op een dag, daardoor ben ik op zoek naar een of meerdere spelers om mij te...
  4. leonrules

[Profiel] Profielplaatje, Sint Broseph, 300pp

1. Soort plaatje: Ik wil graag een plaatje wat aansluit bij het accountnaam, Sint Broseph. Ik wou eerst de naam gaan veranderen toen ik op het account kwam te spelen. Echter kwam ik onlangs er achter wat de betekenis was van deze naam en vind deze persoonlijk heel erg bij mezelf passen...
  5. leonrules

[Speler gezocht] W34 - DontQQWhenINobleYou

Goedemiddag hier allen te samen, Wij (dragonfriend723 en ik zei de gek) spelen op dit moment samen op het account DontQQWhenINobleYou op wereld 34. Het account is al sinds mei dit jaar bezig met internen en ziet er naar uit dat dat nog wel even voortduurt eer er deftig front is. Nu vreet dit...