Zoekresultaten

1. The Philanthropist.

Speler(s) gezocht cl20

Speler of spelers gezocht om account op classic 20 overtepakken. Ik heb er absoluut de tijd niet meer voor om zo goed als solo classic te spelen wou vooral gewoon de start doen. Ofwel toch zeker als hoofdspeler(s) Op de achtergrond wil ik gerust blijven spelen. Gaat om dit account...
  2. The Philanthropist.

[Profiel] Initium Novum. 250pp

1. De tekst: Initium Novum. 2. Kleurencombinatie(s): kleurrijk 3.Thema: Vrije keuze (initium novum staat voor: een nieuw begin) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: zsm 6. Prijs/gift: 250pp Geven veel pp maar verwachten wel sick plaatje :)
  3. The Philanthropist.

The end of logic.

Dames, ik ben allereerst niet actief op het forum ben meer ''die persoon die langs de zijlijn meekijkt. zoals iedereen reeds wel zal weten zijn er 2 accounts gebroken van Logic. Enrico; veel zullen hier ook wel niet al te geweldige commentaar over hebben maar naar wat ik heb gezien hebben ze...
  4. The Philanthropist.

Speler gezocht classic 14

zoek voor classic 14 een actieve en ervaren speler. Die veeeeeel tijd heeft ;) Gaat om het volgende account. https://nlc1.tribalwars.nl/guest.php?screen=info_player&id=487888316#473;521 Kan me contacteren via w57 ThePhilanthropist.