Zoekresultaten

1. The Boy in Quarantine

[Profiel] Gambling on Green.

Alle 2 zeer netjes. Ik wacht nog even op andere inzendingen en neem dan net voor de start van de nieuwe classic wereld een beslissing!
  2. The Boy in Quarantine

PP uitgave tonen in profiel

Altijd fijn om met iets rang 1 te staan. Ik verander mijn Nee dus naar een JA :cool: :p
  3. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Dat wist je toch al langer? <3
  4. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Goedemiddag allen, Speciaal om @The Pianist een plezier te doen, waag ik het erop om hier mijn lijstje te plaatsen! Normaal hou ik ervan om te lezen wat jullie hier posten. Nu hoop ik maar dat jullie er van gaan houden om mijn post te lezen :) :) Beste speler: Bij deze vraag heb ik niet echt...
  5. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Dankjewel, bro! :cool:
  6. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Nee joh, ik ben maar wat aan het lollen met je op deze mooie zonnige dag! Ik start elke wereld met als doel mezelf bewijzen. Komt dus goed :p 'T was niet mijn bedoeling om nors over te komen! Was dit wel, mijn excuses dan! :)
  7. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Ik profileer me helemaal niet ;) Bovendien Heb ik jou hier nergens aangesproken om naar je mening te vragen. Wel prettig dat je je tijd neemt om over mijn account te praten. Dat streelt mijn denkbeeldige ego ;)
  8. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Uiteraard. Alleen is die uitspraak hier niet echt op zijn plaats.
  9. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Hier is toch niets mis mee gezegd? Voor ons is het gewoon eerder een motiverende post dan een afbrekende post :)
  10. The Boy in Quarantine

Golden Awards

Beetje jammer dat je ons niet serieus neemt omwille van het edelen van bb dorpen. Tegenwoordig doen wel meer spelers dit. Nuja, ieder zijn mening zeker? Dit geeft ons als team in ieder geval wel een boost zodat je, wanneer de wereld wat ouder is, deze post kan aanpassen van "Moeilijk serieus...
  11. The Boy in Quarantine

[Profiel] Gambling on Green.

Beste designers, Graag had ik een plaatje laten maken voor het account Gambling on Green. De tekst: Gambling on Green. (Met puntje) Kleurencombinatie: Up to you :) Thema: Graag iets met gokken, roulette, Mr. Green... Prijs: 100-300 PP Hangt af van de kwaliteit van het plaatje. Ben ik uiterst...
  12. The Boy in Quarantine

Chemistry - Stabkoning.

Exact dit soort speler(s) en die pp beurs verzieken het spelletje.
  13. The Boy in Quarantine

Oplichter

Dan ben ik van een irritante speler af die alleen maar barbs loopt te edelen in mijn cluster :D Als hij dan al eens een speler pakt, blijkt het dan ook nog eens een oplichter te zijn. Deze mensen lopen de boel wel wat te verzieken.
  14. The Boy in Quarantine

Praathoek

En wie ben jij? Lang geleden namelijk :D
  15. The Boy in Quarantine

Oplichter

Hmmm, interessant nieuws over mijn buurman.. Ik vertrouwde hem al niet van seconde 1 Wel zou ik ook graag bewijs hier van zien.
  16. The Boy in Quarantine

Praathoek

Ik heb het opgegeven :D
  17. The Boy in Quarantine

Spotprenten

Jup.. Is een tweeling, enkel ben ik mijn hoedje verloren
  18. The Boy in Quarantine

Spotprenten

Zijn het broers van elkaar??
  19. The Boy in Quarantine

Top/flop spelers

Klein beetje een stabber?