Zoekresultaten

1. .sleepwell

Wereld 75 feedbacktopic

Saai
  2. .sleepwell

Praattopic

Gezien de staat van de wereld zou een clustercontest wel passen. Nog meerdere partijen die lang niet allemaal even goed de rim domineren of de fronten verdeeld hebben.
  3. .sleepwell

Golden Awards

Dit is ook van toepassing voor @.MortuaMemoria Hoe deze jongen gemotiveerd raakt door Anton is ongekend.
  4. .sleepwell

Spotprenten

Dan heb jij de prenten van @Underground Tacticz. Nooit gezien
  5. .sleepwell

Castle Assault feedbacktopic!

Alles max zelf vol pompen bedoel je?
  6. .sleepwell

Top/flop spelers

Niet Aangekondigde Participatie?
  7. .sleepwell

Rate de speler

Gelukkig ben je niet het enige front van de stam. We hoeven maar te vragen en de clearmolen wordt opgang gezet bij ze.
  8. .sleepwell

Rate de speler

Iemand die Smashingone wil raten? Anders iemand met een ander acc (die niet in Imago zit) om dit topic weer tot leven te roepen.
  9. .sleepwell

ForumModeratie W73

Je potje tikkertje kan ook nog gewoon doorgaan als je goed zoekt
  10. .sleepwell

ForumModeratie W73

Op 6 mei had Aldo het over de komende weken en niet over de komende maanden :confused2: Maar over je werkzaamheden: je verwijdert 500+ posts van afgelopen nacht maar niet het boter, kaas en eieren-spel uit dit topic?
  11. .sleepwell

Praattopic

Staat dat wel in 1 lijn met #whitelivesmatter ?
  12. .sleepwell

Praattopic

En we zijn weer terug
  13. .sleepwell

ForumModeratie W73

StaStaStabsurd
  14. .sleepwell

ForumModeratie W73

@The Minion, nu de zorg niet meer overbelast is en het Coronavirus niet meer het hot-topic op alle nieuwspagina's is vroeg ik me af wanneer je je werkzaamheden op dit forum gaat herpakken? Een contest met een dubbele prijzenpot ter compensatie van je gemis lijkt me dan een goed begin. Contesten...
  15. .sleepwell

Golden Awards

Ik sta niet zo graag in hetzelfde rijtje als Anton :( Maar om hier inhoudelijk op in te gaan: - Welke spelers op w66 doel je? Er speelt namelijk een compleet ander team op. De Tijd dat ik op w66 speelde was jij er niet en omgekeerd. - Welke massa's aan intern bedoel je? ik tel zo snel 5...
  16. .sleepwell

Golden Awards

17. .sleepwell

Praathoek

Open een topic met alle feitjes op rij en tag @The Minion erin en hij zal ervoor zorgen dat de gehele wereld een brief door de bus krijgt zodat deze speler een verdere toekomst kan vergeten op deze wereld.
  18. .sleepwell

Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

Niet normaal idd, ligt niet in mijn continent om de beurs leeg te kopen
  19. .sleepwell

Stelling van de dag!!

Er valt wel degelijk te discussiëren of minder dan 100 poets per dag dood te noemen valt. Uit jouw reactie valt op te merken dat dit wel zo is. Echter vind je dat alles er meer dan 100 posts per dag zijn (W73) het weer teveel wordt. Dus over deze stelling die jij als feit presenteert kan wel...
  20. .sleepwell

Golden Awards

Maak er een spraakopname van