Zoekresultaten

1. republiccity

Top & Flopspelers

Alleen Chris is top. Rene is pas top als hij op w69 defft voor mij :engel:
  2. republiccity

Spotprenten

Gaat echt nergens meer over. Volgende wereld zonder boost graag :)
  3. republiccity

Spotprenten

Man... had ff gevraagd dan stuur ik eentje met meer bonussen
  4. republiccity

Top & Flopspelers

Republiccity grootste flop
  5. republiccity

Opvangtehuis MoTr!

X Lekker begin nu al :D
  6. republiccity

Top & Flopstammen

Ben oprecht blij dat er nog steeds mensen spelen voor fair play. Bij deze dan officieel voor het stelletje zout eters hier: Fresh! (Jager) zat fout met zijn aanvallen, als straf komt er een eenzijdige nap vanuit Jager naar heel MoTr, Pass en TSE. Zoek lekker een ander onderwerp om over te...
  7. republiccity

Top & Flopstammen

Hij heeft Thijsd89 te vroeg aangevallen. Thijs krijgt daarom een eenzijdige nap vanuit Jager. Nogmaals blaas het zoveel op als jullie willen. Gaat om 10 scout aanvallen voor een 5 daagse verlening van een eenzijdige NAP. Ik hoop dat neutrale spelers dit kunnen lezen. Iedereen zou hier akkoord...
  8. republiccity

Top & Flopstammen

Nope. Nogmaals leuk dat je alleen reageert op wat je wilt reageren. Zal ik een Juliantje doen. Zeggen dat het nu goed is, maar daarna toch aanvallen? Jager heeft een fout gemaakt. Zoals ik al eerder heb aangegeven wil jij je NAP rekken om intern je fusie kan regelen zodat globe erbij kan. Sorry...
  9. republiccity

Top & Flopstammen

Nu opeens is het Beste Repub. Man man man jouw woorden beteken atm echt helemaal niks voor mij. Je weet zelf donders goed hoe je mij hebt voorgelogen. Maar bij deze dus voor de 3de keer. Ja je krijgt je nap tot 18 mei voor Thijsd89 van Jager. Heb ik met jouw contact gehad in PM's? Volgens mij...
  10. republiccity

Opvangtehuis MoTr!

Ben benieuwd hiernaar.
  11. republiccity

Top & Flopstammen

Jij hebt wel echt een lekkere promotie gekregen bij MoTr volgens mij. Blijkbaar is liegen en bedreigen even erg als 10 scout aanvallen. Voor de 2de keer op het AF ga ik nu zeggen. Misschien dat er nu wel gelezen wordt. Die verlenging van 5 dagen van een NAP mag je hebben gratis en voor niks...
  12. republiccity

Top & Flopstammen

Ik heb contact persoon nummer 4 aka Dennis al 5x in pm gezegd dat Jager fout zit. Hij wilde een NAP van 5 dagen en die kon hij krijgen ook. Alleen heeft hij het geduld van een olifant. Alles moet perse op het AF om ons zwart te maken.
  13. republiccity

Top & Flopstammen

Excuses man. Het spijt mij oprecht dat ik hierover begon op het AF... ooh wait.. Verder tof dat je hier meteen reageert man. Prive praten wilde je blijkbaar niet meer. Je kan nog 100 screenshots pakken van de datum ervoor. Je weet zelf dat die vraag het meest recente is omtrent Man0War.
  14. republiccity

Top & Flopstammen

Globe nam de kans weg door Ruvon te recruiten. Je halve stam heeft toegeven spijt te hebben van die recruit. Verder heb je weer gelijk man :( Wij deden het in ons broek van de angst. Na al die winsten die jullie op MoTr hadden gepakt.
  15. republiccity

Top & Flopstammen

Wat een grappenmakers zijn jullie ook. Wel nice om te zien dat jullie elkaar zo erg steunen. Je vraagt mij nog of Man0War bij ons hoort. Dag erna val je hem toch aan. Ik heb daar toen niet moeilijk over gedaan. Wat toen wel degelijk om echte aanvallen ging i.p.v. een scout aanval wat nu wordt...
  16. republiccity

Updates discussietopic

Geef ons tenminste de optie om de oude kaart terug te zetten. Systeem van vroeger was imo gewoon goed. New gen noobs zoals ik konden lekker de nieuwe gebruiken en de pro's de oude. Nu is niemand tevreden.
  17. republiccity

Updates discussietopic

Ik krijg het gevoel dat hij niet helemaal geladen is... mag ik de oude kaart terug aub.
  18. republiccity

Global Stabbings

Ja ik wilde iets over warzone zeggen, maar ben daar nog slechter in dan fortnite. :(
  19. republiccity

Global Stabbings

Ik ben wel oke in league of legends, telt dat?
  20. republiccity

Global Stabbings

Je hebt het helemaal door.