Zoekresultaten

1. Spotprentencontest W71

Dat je nu mijn meme totaal afkraakt na mijn reactie is echt een goed verhaal wat helemaal nergens op slaat. Daar heb ik het toch helemaal niet over. Leer eens lezen. Het gaat er mij om dat een publieksstemming gewoon domste is wat je kan doen. Over het algemeen is het zieltjes winnen en laten...
  2. Golden Awards

denk nog net iets te vroeg voor om dit in te vullen maar inderdaad dit is altijd leuk om te doen
  3. Spotprentencontest W71

gaat mij daar niet om. Ik wist al dat publiekstemming kwam dus nam de moeite niet meer ervoor. Wel jammer want er zaten toch wel stuk betere tussen. Dat is nou eenmaal het nadeel van publieksstemming. dit zou de forum mod mensen moeten stemmen voor alles anders krijg je altijd vriendje van...
  4. Spotprentencontest W71

wat een grap dit zeg
  5. w71| Are U ready?

heb het gevoel dat iedereen op deze wereld gewoon iets wil hebben om op te zeiken. Gewoon lekker afmaken @lord-toms is leuk idee en als mensen het niet leuk vinden moeten ze het maar niet lezen. En nu ff afmaken mis nog paar accounts namelijk :p
  6. Spotprentencontest W71

zou jammer zijn als die van calamity zou winnen wat eigenlijk een standaard meme is met andere tekst. Dan hoop ik dat ie van ethereal gaat winnen daar zit tenminste nog originaliteit in.
  7. Praathoek

runner hahaha. Ik boost niet door met meer mensen te starten en die over te nemen ik doe het op eigen kracht.
  8. Stemming spotprentencontest

word toch een ik stem op mijn vrienden ipv op daadwerkelijk kwaliteit :p
  9. Praathoek

Wij spelen ook met meer spelers op een account maar wat jij hier zegt doen wij dus totaal niet. Zou ook niet mogen. Dat je er niks verkeerd mee doet is een ander verhaal maar het gaat erom dat niet iedereen die kan doen en dat je dan zo een enorme voorsprong kan pakken.
  10. Stelling van de dag!!

Ga jij nou maar de post op w 71 in orde maken voor je hier tijd spendeert @lord-toms
  11. Stelling van de dag!!

hier is nauwelijks een post nu vandaag 10? haha
  12. Praathoek

dat is echt not done
  13. Stelling van de dag!!

dan zou je minimaal een week NAP moeten krijgen tbh
  14. Stelling van de dag!!

Stelling van de dag: Deze wereld(forum) is zo dood als wat
  15. Praathoek

Het gaat erom dat spelers met voorbedachte rade gaan spelen om dorpen te boosten en af te staan aan een iemand. Dat is gewoon ordinair cheaten en boosten. Dit zou gewoon een dikke ban moeten zijn want hiermee krijg je een enorme voorsprong op de rest en niet iedereen kan hetzelfde doen...
  16. Spotprenten

Ja dacht ik breng wat leven erin want het is inderdaad matig
  17. Spotprenten

18. Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

Zonder pp lukt dat ook. Gewoon paar werelden pp farmen en dan kan je prima mee voor de top. Uiteindelijk wint skills en activiteit het
  19. Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

als je er niet mee eens bent dan moet je er gewoon mee kappen. Dit hoort nou eenmaal erbij. Kan je ze blamen dat ze willen verdienen? Zou jezelf ook doen als je er aan kon verdienen.
  20. Stelling van de dag

ok dan weten we ook wie buurman mol is. Dat is Cedric dus en ik ga het niet nog een keer uitleggen denk dat iedereen het wel snapt. En ben blij dat fier langzaam alles op poten krijgt en we een leuke eindstrijd tegemoet komen waar menig wereld jaloers op kan zijn dat er zo een 50/50 geregeld word