Zoekresultaten

1. Flexilis Anatis.

[Speeltopic] WVW 376: Schaduwen over Angmar

Lekker thuiskomen op vaderlandse bodem zo :p Track record van dag 1 eruit wel mooi in stand gehouden als wolf. Bedankt voor het leiden @Oath of the Spear.
  2. Flexilis Anatis.

Ik houd je op de hoogte! Feit is dat je eerder mijn post hebt ontweken over BM. Vervolgens wordt jij verdacht gemaakt en begin je je in het rondte te verdenken om zoals ik het beschrijf een actief goedje te lijken, zie al de post van Freaker eerder. Maar uiteindelijk plaats jij je stem op Laila...
  3. Flexilis Anatis.

Wordt verdacht en begint allerlei verdachtmakingen om het actieve jagende goedje uit te hangen. Komt uiteindelijk met een stem op laila, die volgens mij elk potje leentje wel verdenkt. Is net zo'n makkelijke stem als die van haar.
  4. Flexilis Anatis.

Legende Is duidelijk aan het overcompenseren
  5. Flexilis Anatis.

Hier ben je jezelf flink aan het "promoten" en te verkondigen dat Time niet capabel genoeg is om als BM te fungeren Om het even later prima te vinden om de BM deadline een dag te vervroegen met nog anderhalf uur te gaan terwijl Time op dat moment een overgrote meerderheid van de stemmen had...
  6. Flexilis Anatis.

[Inschrijftopic] WVW 376: Schaduwen over Angmar

1. Leentjex 2. Candiu 3. Blond 4. Leaving Behind 5. Legende 6. Rover Ram 7. Jokersbrain 8. jan1996 9. simeco 10. Wierookstokje 11. Laila 12. Creeper 12b. Blaasoor 13. miketijger 14. Time 15. TBB 16. De Sukke 17. Flex
  7. Flexilis Anatis.

[Speeltopic] WVW 374: De strijd om de Yellowstone

Bedankt voor het leiden. Voorlopig wel weer even klaar mee :p
  8. Flexilis Anatis.

Candiu Kleurtje werkt nu wel
  9. Flexilis Anatis.

Als je denkt dat de klaagmuur waar was, zou je nooit op mij moeten stemmen.
  10. Flexilis Anatis.

En dan stem je op mij met de verdenking dat ik sjamaan ben? Terwijl ik nota bene een pitch heb gehouden waarom ik denk dat de klaagmuur niet klopte? Candiu rood
  11. Flexilis Anatis.

Ik bedoel dat hij nu een gekke sprong zou kunnen maken ten behoeve van een eventuele infectie. Waarom zou hij anders zichzelf opgeven door te insinueren dat hij voorkennis heeft over mij.
  12. Flexilis Anatis.

Tenzij infectie misschien
  13. Flexilis Anatis.

Ik zie niet in waarom Victorious zichzelf op zou willen geven door mij als sjamaan te bestempelen voor 1 extra lynch. Hij insinueert bijna voorkennis te hebben maar als ik lynch ben hangt hij morgen.
  14. Flexilis Anatis.

Mmhm nog eens nageteld en op het einde was de lynch eigenlijk ook niet zo heel spannend meer. Heb bij de eerste keer dat ik ging tellen iets over het hoofd gezien blijkbaar. Hoe dan ook deed je hier bewust niet mee, en sta ik achter de rest van mijn post.
  15. Flexilis Anatis.

Heb hier nog wat langer over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat dit eigenlijk best waarschijnlijk is. Los van de argumenten die ik eerder gaf vind ik het niet geheel in lijn der verwachting dat Candiu en/of Leentje op dag 1 gezien zouden worden. Daarnaast, waarom zo vaag doen in de...
  16. Flexilis Anatis.

Behalve dat ik geen vrouw ben. Waar ik zelf aan dacht: Ze = candiu of leentje. En dan met flexibel: flex(ik) omdat ik op candiu zat maar ook flexibel/balanceren waar het bij haar veel over ging. Maar zoals ik zei bekruipt mij ook het gevoel dat de wolven mij uit de tent willen lokken hiermee...
Bovenaan