Zoekresultaten

1. sosabowski

Stelling van de dag

FACTS
  2. sosabowski

Einde wereld awards

Hallo geoguesser nerds???? even dimmen he wij willen ook niet bij jou in de stam, jij verliest alles
  3. sosabowski

Einde wereld awards

Ha lieverd, Ik werd weer terug het spel in gezogen door die walgelijke @Burger
  4. sosabowski

Einde wereld awards

Goed lijstje yanto! Het siert je dat je weer de helft van je lijstje moest stelen van mij! Zo houd je je afkomst goed in ere, stelen kunnen ze wel
  5. sosabowski

Einde wereld awards

Beste speler: Jens, Burger en ikzelf Beste stam: De stam die wint is altijd de beste stam, domme vraag Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Verdi van Iroh heb ik heel hoog zitten, verder de spelers van boerharmsen. En Daphne zou hier misschien kunnen staan, alleen die heb ik niet echt...
  6. sosabowski

Endgame or Not?

Nee
  7. sosabowski

Praattopic

Reken er maar niet op
  8. sosabowski

Praattopic

haha, uurtje voor dat de speed begint word die aangekondigd. Mooi zeg. Maar ach wat maakt het uit, tegenwoordig zit het toch vol met roemeense botters
  9. sosabowski

Overig CoinPull

klopt
  10. sosabowski

Farmen FarmShaper

klopt
  11. sosabowski

Appreciatie topic

Dat is echt zeker niet waar hoor Luc, ik heb echt zelden met hulp gespeeld... Daarom sta ik wss nooit in de top 25...
  12. sosabowski

Appreciatie topic

Gegroet beste spelleider van 20/21
  13. sosabowski

Appreciatie topic

walgelijke acties van QQ Er is maar 1 account dat hier respect verdiend en dat is het account van LORD @lord-toms
  14. sosabowski

Golden Awards - W97

Als QQ word neergezet als beste speler kan je het hele lijstje eigenlijk al niet meer serieus nemen <3
  15. sosabowski

Spotprenten

sukke top
  16. sosabowski

Het Nostalgische Topic

Daar heb je niet heel het CBC team voor nodig…. Jij alleen al bent genoeg
  17. sosabowski

Praathoek

Nu ik van mijn luistervinkje heb gehoord dat dei en ballie samenspelen. Kan er alvast een slotje op deze wereld?
  18. sosabowski

[Profiel] Blue-Eyes White Dragon

Ik kan koken en 0ms edels gooien tegelijk Of niet? @Cowboy Niels @Rave Into Space @Burger
  19. sosabowski

Einde wereld awards

Heel mooi getypt niels! Fijn dat je overal dikke letters hebt gebruikt! Of hoe je dat moet noemen
  20. sosabowski

Rate the player

VINCI TOP ACCOUNT
Bovenaan