Zoekresultaten

1. Praattopic

Yes ik ben er
  2. Triest spel of normaal anno 2025

Vieze boosters bah
  3. Praathoek

Zijn die mods hier ook Qadhafi aan het spelen?
  4. Stelling van de dag

Oprecht Bram, krijg nu weer dat hij verlopen is. En dat ik een andere link moet krijgen :p. Heel vaag
  5. Stelling van de dag

Stelling van de dag : novitius is uit zich zelf de wereld discord uit gegaan. Die lieve jongen denkt na 1 maandje ik ga weer eens kijken bij mijn schatjes. Tot mijn grote verbazing !!!! Wtf is dit!!!!!!!!
  6. A Unique Strategy to Tribalwars

Hoi ik ben Daniel
  7. A Unique Strategy to Tribalwars

Zal eens disc weer installeren.
  8. A Unique Strategy to Tribalwars

Oei ik heb zo’n vermoeden dat ik terug moet komen. Om de boosters te ontmaskeren.
  9. A Cheesy strategy to Tribalwars

Oei kom ik aan jullie moraalherders bolletjes
  10. A Cheesy strategy to Tribalwars

Een citaat van mijn eigen bericht, ik heb ze beloofd 1x mee te lopen en aangezien ik een dorp goedkoop tot bijna free had. Vond ik dit het minste wat ik kon doen. Na ze dus aangaven daar heen te springen, ben ik dus mijn belofte na gekomen. En daarna was eigenlijk de kous ook gelijk af. Maar...
  11. A Cheesy strategy to Tribalwars

In 3 post hier boven heb ik uitgelegd hoe onze contact tot stand gekomen is. Als je daar overheen leest kan het gebeuren dat je geen duidelijkheid hebt. Zou het nog eens proberen.
  12. A Cheesy strategy to Tribalwars

Oei Lars de kat een dorp van 6k met zo weinig troepen? Riekt naar boost. Verdere uitleg verwijs ik je naar het gesprek hier boven. Verweer van niets. Tevens iemand die je vriend noemt, en met wie je op een stam gezamenlijk loopt. Riekt naar boost. Wat is er hier voor besproken? Dat hij...
  13. A Cheesy strategy to Tribalwars

Omdat ik soms te lief ben En misschien konden onze stammen met de tijd samen werken, ( kaas en Wim ) maar dat was naïef omdat de stam farm! En kaas zich vrij bewegen en jumpen over de map. Dus er al een samenwerking/fusie gepland stond.
  14. A Cheesy strategy to Tribalwars

Ik kan dit toelichten, nu mijn anonimiteit aan de wilgen gehangen word . Ik had een recap op 3 uur met toeval lopen op een dorp die hun net hadden gepakt. Waarna ik had aangegeven het dorp niet af te staan. En dat ik ze wel 1x wilde helpen. Dit heb ik gedaan. Dus ben dan een mb ? En yup ik heb...
  15. A Cheesy strategy to Tribalwars

Door hawk tuah. Die had een pm gekregen dat ze toch aangevallen werden. Na dat ze aangaven richting de rim te lopen bij hun mbs. Die mocht omdat ze het flauw vonden recappen. Heeft dat account goed gedaan. Riekt meer naar een stab na een boost. Ziet er niet goed uit voor kaas
  16. A Unique Strategy to Tribalwars

Verschrikkelijk .
  17. Stelling van de dag

Zit iedereen er klaar voor ?
  18. Stelling van de dag

Nog 3 lange nachten :(
  19. Stelling van de dag

Bram de disc mod is salty, nu moet ik hier spammen. Tot over 7 dagen vrienden
  20. tribalwars het nieuwe grepo

Je moet je wachtwoord niet delen, mocht je een dubbellog krijgen is dit dus de fout van de persoon die de wachtwoord deelt. Een genuanceerde regel die juist omschreven staat : je mag niet met meerderen loggen op 1 account zal dan aannemelijker zijn. Zoals de regel zelf omschrijft is support niet...
Bovenaan