Zoekresultaten

1. .n0t0ri0us

Serieuze vraag

Tja, wat is 'amper', het is maar net wat je gewend bent natuurlijk.
  2. .n0t0ri0us

Doeg

Ik weet het wachtwoord en het emailaccount niet meer, dus vaarwel. Ik besta over een paar dagen niet meer.
  3. .n0t0ri0us

Catastrofale beslissing

Als je je account niet koppelt wordt je forum account verwijderd. Oftewel, iedereen die niet redelijk actief is zal een nieuw account moeten maken. Wat een ontzettend slecht paardenmiddel! Goede manier om het forum te vermoorden....
  4. .n0t0ri0us

Kiiiiiiiiiilllllllllllllllllll

En inmiddels zijn we aanbeland in de fase dat Snapking officieel zwakbegaafd is verklaard.
  5. .n0t0ri0us

Het nieuwe lekkere babes topic!

Ben er bijna zet het drinken maar koud en de muziek aan!
  6. .n0t0ri0us

Het nieuwe lekkere babes topic!

Wellicht, maar o wat lekker.
  7. .n0t0ri0us

Praattopic

Wat gemeen zeg.
  8. .n0t0ri0us

Praattopic

Ik ben homo met je ex
  9. .n0t0ri0us

Praathoek

2020 w00pwoop
  10. .n0t0ri0us

Kerst/Oud en nieuw stop

Joke2 wat een topidee
  11. .n0t0ri0us

Klimaat

Zorg ervoor dat mensen in Afrika en Azie geen 10 kinderen meer krijgen, dan is het probleem opgelost.
  12. .n0t0ri0us

Praattopic

Beetje jammer dit
  13. .n0t0ri0us

Fijne jaarwisseling!

Happy new year
  14. .n0t0ri0us

Politiek en discussies.

Leuke entertainment.
  15. .n0t0ri0us

Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

Ik kan het niet hebben als bepaalde groepen mensen worden voorgetrokken. Als vrouwen het vertikken om harder te werken en opofferingen, zoals een langere reistijd, te maken, dan maken ze het zichzelf moeilijk. En zo zijn er nog een aantal soortgelijke variabelen bekend (en waarschijnlijk ook nog...
  16. .n0t0ri0us

Moest even opzoeken wat incel betekent. Maar ik weet genoeg. Zodra je wat zegt over minderheden of vrouwen word je meteen neergezet als incel of boze witte man. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.
  17. .n0t0ri0us

Het forum waar jongens die afgewezen zijn zich maar gaan voordoen als vrouw. Maar je mist het hele punt, namelijk dat vrouwen al gelijk zijn. Ze moeten alleen de kansen, die er zeker zijn, zelf pakken, iets wat mannen al wel doen.
  18. .n0t0ri0us

Praathoek

2019 yeahhh