Zoekresultaten

1. Feedback Quarantaine-wereld

Aangezien het om een no haul wereld gaat is dat voordeel dat jij zegt toch echt wel beperkt...? Sure ja ze kunnen meer gebouwen of troepen aangooien in de early game, who cares.. Zet 1 wekker per nacht of haal zsm die 5 dorpen voor AM en je bent er van af. Maar de wereld stilleggen voor 7...
  2. Praathoek W69

Ook mijn complimenten naar Cave voor deze massa. Over de aanval op Geit & freyr kan ik persoonlijk maar weinig over zeggen maar daar is er beperkt/geen dorpenverlies en waren er een hele hoop blocks hoorde ik, prima gedaan. Mijn complimenten gaan vooral uit naar de deffers van DUCK, het was...
  3. Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Waarom in hemelsnaam maak je een post met heel directe verwijten, terwijl die er dan uiteindelijk niet echt om draait en dat je beweringen redelijk ver gingen. Dat in het begin van je post dan eens vermelden is niet verkeerd lijkt me. Als iedereen hier zulke posts maakt terwijl die er...
  4. Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

De reden dat ik hap was je eerste reactie. "na afwijzing 1 gaan jullie gewoon lekker door" Hier dacht ik dat je wou bedoelen dat we meerdere spelers hadden aangesproken, niet dat je wou zeggen dat het om diezelfde pm ging.
  5. Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Als ze/je (idk wat je er mee te maken hebt) tegoei hadden geluisterd naar het contact waarvan je de pm kreeg dan wisten ze/je ook dat er na die pm's geen enkel pm verkeer meer geweest is. Inderdaad 2 pogingen, onze eerste co die de vraag héél verkeerd stelde, zonder deftige achtergrond achter...
  6. Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Dat gezamenlijk offensief hoor je mij niks van zeggen. Prima uitgevoerd en het was erg spannend, zonder onze stamgenoten hadden wij het niet gehaald. Maar is het dan ook nodig wanneer dat niet lukt echt de hele buurt aan te spreken om te helpen om het "af te maken"? Af te troggelen? We stelden...
  7. Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Dan maak je me enorm benieuwd, volgens mij weet jij meer dan wij!
  8. Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

Onze stal was op dat moment 16 en kazerne 21. Kan hoger inderdaad maar is nu toch niet bepaald laag? Wij hadden er voor gekozen om offensief te starten omdat wij deze start niet hadden verwacht. Dat wij bijna weggespeeld werden heeft dus helemaal niks te maken met de stal of kazerne zoals jij...
  9. Classic 22 Feedbacktopic

Wat een heerlijke drama :D Leuk dagje geweest en prima gedeft imo. Het kon beter, er zijn dorpen verloren gegaan en waren veel dodgefouten maar dat lijkt me niet meer dan normaal met zo'n grote massa met zo veel incs. Over de fakes heb ik alleen te zeggen dat het aan Inno is om eens die...
  10. Golden Awards (special addition)

Is ook niet zo.. Maar ik moet beleefd blijven en iets zeggen he :eek:
  11. Golden Awards

Laat Martijn dit aub nooit meer als eerste doen.
  12. Golden Awards (special addition)

<3 Melvin Je wordt gemist op classic :D
  13. Top/flop spelers

Uiteraard... Hoe kan hij anders hier komen opscheppen over hoe een speler 3/4e van hun clear moet gebruiken bij een cancelsnipe omdat meneer maar blijft rekruteren in zijn slavenleger :rolleyes: We voelen ons wel echt vereerd dat dit allemaal nodig is!
  14. Clustercontest Classic

Wijze woorden van tante Rob, amai
  15. Top/flopspelers

Ik zie nu pas je reactie. "niet mee te communiceren".. Zegt de keyboard warrior die niet kon stoppen met klagen via pm. Nadat ik je hier op block gegooid heb ga je mij toch nog opzoeken op discord om me daar privé weer te komen storen (waar ik je ook geblockt heb). Ik wil inderdaad niet met je...
  16. Top/flopspelers

Ik vraag me echt wel af waar je dit haalt. Als iemand van N00bs dit gezegd heeft is dat heel dom en fout van die persoon. Wij vallen Curio niét aan omdat jullie de afspraken geschonden hebben, wij vallen Curio aan omdat zij gewoon niet tot die afkoelperiode horen (anders moest Lions ze hier maar...
  17. Praathoek Classic 22

Wat zeg jij allemaal man lol 1) mmb is GEEN intern van ons, hij is gewoon kei hard gaan runnen en/of deft niet en wij spelen hem gewoon weg 2) wij hebben zéker niet aan hem gevraagd aanvallen te gooien op Lions. Waarom we dat zouden doen tijdens de BG die nog afkoelt is mij een serieus...
  18. Praathoek Classic 22

@MasterMarkB hoe zitten die loopschoenen man?
  19. Praathoek Classic 22

Nou @Naccer die arrogantie is nergens voor nodig toch? @The Architect. Doet het deze wereld beter dan wie dan ook en ook beter dan jou dus die felheid is nergens voor nodig. Ongelukkige situatie voor hem want als ik compleet eerlijk ben weet ik wel vrij zeker dat Jonas (& team?) het zouden...
  20. Earlygame Awards / Verwachtingen

Als dat je eerste reactie is op dat je weggespeeld bent? Dat vind ik behoorlijk lame ja. Niet per se tegenover het AF want je doet natuurlijk een poging op veel likes te krijgen, maar vooral tegenover je stamgenoten vind ik het echt te belachelijk voor woorden. Heb je in je stamchat ook die meme...