Zoekresultaten

1. Roald97

Einde wereld awards

Je kan toch gewoon in m'n handtekening kijken. Daarbij refereerde ik helemaal niet naar de 'zojuist afgelopen 15 werelden' als in wereld 85-100. Zoals meermaals benoemd; 2 jarige pauze. Enerzijds heb je gelijk, anderzijds lijken de verschillen ook niet zo enorm i.v.m. '76. Daarnaast; hier ook...
  2. Roald97

Einde wereld awards

Cohesie Dei hersteld :tongue: graag gedaan Ben er even tussenuit geweest, maar daarvoor prima werelden gespeeld.
  3. Roald97

Einde wereld awards

Tjonge wat een kleuterreactie dit :tongue:. Nogmaals; Roald97 is gestart als MB en pas eind mid-game heeft het die rol verlaten. Bijna alle dorpen uit de startfase zijn afgegeven aan Panda spelers. Niet gek dat het nooit een account van formaat is geworden. Daarnaast; met uitzondering van de...
  4. Roald97

Einde wereld awards

Typerend antwoord voor een noob :eek2:
  5. Roald97

Einde wereld awards

Het is net hoe en waaraan je relateert. Naar mijn mening is zowel de hoeveelheid als de definitie van een 'topper' enorm verminderd met de jaren. Ik ben nooit een goede starter of écht een aanvaller geweest. Daarvoor heb ook ik in het verleden gebruik mogen maken van spelers die daar goed in...
  6. Roald97

Einde wereld awards

Laten we wel bij de feiten blijven. Het is altijd duidelijk geweest dat de meeste kwaliteit in het westen gestart was. Ten tijde van de beslissing was het in het oosten gewoon een zooitje ongeregeld met talloze oorlogen. Zelfs een vereniging van het oosten (wat volstrekt irrealistisch is bij een...
  7. Roald97

Einde wereld awards

Amen over dat eerste. Ik denk ook nog steeds dat die keuze, hoe moeilijk dan ook, het lot van de wereld direct bezegeld had. Ik denk eigenlijk dat QQ/Vinci uiteindelijk wel heil hadden kunnen vinden bij Sander, Eternal, Anony wellicht. Wellicht had een deel van Panda dan een reële doorstart...
  8. Roald97

Einde wereld awards

Ik was hier ook niet om wat dan ook maar te bewijzen. Anders was ik wel met een team gestart, of op een account met fatsoenlijke vlaggen (Collationem bijv.). Roald97 is altijd mijn solo account geweest. De start hier was dan ook in een mb-functie voor anderen, tot vele maanden na de start was...
  9. Roald97

Einde wereld awards

Roald laten liggen of niet was hierin niet echt een keuze die volledig bij Budshot of Corn lag. Meerdere stammassa's van hen mislukten gewoon en leverden geen of amper dorpen op, ook niet toen mijn stam gedecimeerd was en het gros van mijn def nog terugliep van Gieljan. Daarnaast tikte de tijd...
  10. Roald97

FEEBACK VAN DE LEGENDE

Bedoel je daar 'diepe zakken' mee? :rolleyes:
  11. Roald97

Stelling van de dag

Ja, GG WP, koop ik alleen helemaal niets meer voor.
  12. Roald97

Stelling van de dag

Ongeacht of mensen het legitiem of niet vinden; opvallend detail; niemand van Dei heeft Corn geclusterfucked en niemand van Corn heeft Dei geclusterfucked- terwijl er ladingen opties waren (en nog altijd zijn). Klaarblijkelijk zijn we het er toch allemaal wel over eens dat het niet per sé een...
  13. Roald97

Stelling van de dag

Ach moet mij ergens over opwinden toch, het is niet alsof er verder nog wat te halen valt :tongue: Verder lekker provoceren, dan kan ik ook sneller weer terug met pensioen. Daarbij, ik heb nooit beweerd dat de cf's illegaal zijn. Ze zijn echter wel discutabel, alleen al om het feit dat er...
  14. Roald97

Stelling van de dag

Natuurlijk is mijn mening gekleurd, ik heb een schurfthekel aan de manier van spelen van Budshot. Vind het zelfs frustrerend dat zulke matige spelers het nog ver kunnen schoppen op hedendaagse werelden en dan zelf ook nog 'sterallures' vertonen. Als Dei de activiteit op orde kan houden, maken...
  15. Roald97

Stelling van de dag

En daarbij negeer je de 600 dorpen in beheer van andere tegenstanders, die nog actief spelen en/of niet gebroken zijn? :redface: Ik snap dat dit individueel voor Budshot een feestje is; zijn stamgenoten liggen zo goed als vast, kunnen nog wat mb's internen en dan moeten ze Dei breken, terwijl...
  16. Roald97

Stelling van de dag

De dorpen die Budshot daar pakt zijn helemaal niet van de 'gebroken tegenstander' LKO, maar van het account Baksteen (een overblijfsel van NB.).
  17. Roald97

Stelling van de dag

Intelligente opmerking wel. Heb gehoord dat dat gele stipje bovenin ook unstacked is en Corn daar het beste 100 clears op kan gooien.
  18. Roald97

Stelling van de dag

UM (Dei) deed overigens hetzelfde early game, maar dan met barbarendorpen. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stelling-van-de-dag.209338/page-19#post-6600799
  19. Roald97

Stelling van de dag

Helaas is LKO gevallen inderdaad, massa kwam op een ongunstig moment en als solo-speler zonder vv-mogelijkheden kan de schade dan snel oplopen. Ook wel mooi, ik had zo'n 100 mobiele defjes bij Giel staan voor de Dei-massa, het gros van die def was nog niet thuis toen de tweede Corn massa aankwam...
  20. Roald97

Stelling van de dag

Denk het ook, zojuist ondervonden dat zelfs de edelmannen prima mee kunnen deffen.
Bovenaan