Zoekresultaten

1. Flexilis Anatis.

[Speeltopic] WVW 373 Tour de France

Vind ook LB redelijk verdacht, met name vanwege deze posts: Eerste deel is 50/50, iets om op terug te vallen. Tweede deel is erg makkelijke redenatie om achteraf mee aan te komen, zeker gezien het het begin van het spel is en de rol van joker. Had ik meteen al aangehaald maar superwolfs...
  2. Flexilis Anatis.

Makkelijkste stem op iemand die voor het eerst meedoet. Heeft het wel uitgelegd onder het mom van reactie uitlokken e.d maar nooit zijn stem veranderd. En dan stem je op REBC? Vind ik typisch iets om te zeggen als slechtje. Of als troll, maar dat ben je niet. Hele rare reden om eventuele...
  3. Flexilis Anatis.

Ik ben het met je eens wat betreft de klaagmuur, maar ik deel niet jouw lezing over de gevolgen daarvan.
  4. Flexilis Anatis.

Het is toch vrij aannemelijk dat de wolven uitgingen van een zienende rol bij speeder? Zie post victorious. Daarnaast was speeder op dat moment nog zeer controversieel dus zouden ze vandaag makkelijk op hem kunnen gaan. In plaats daarvan hebben ze hem gegeten en daarmee een lynchoptie ontnomen...
  5. Flexilis Anatis.

Waarom zouden ze de lunch willen veranderen als ze het vermoeden hadden dat speeder een zienende rol had Edit: Van ziener naar zienende rol
  6. Flexilis Anatis.

Dit geeft mij een goed gevoel over Bloodwolf. In ieder geval in de zin dat ik niet denk dat hij gisteravond in een wolvenchat zat.
  7. Flexilis Anatis.

Waarom kies je dan als blond voor alternatief als je verwacht dat hij een sterke goedjesrol heeft
  8. Flexilis Anatis.

victorious Zelfde redenen als gisteravond, waar ik overigens ook geen reactie op heb gekregen. Ook een post van vandaag die ik eerder quote over het lynchen van Dash. Nu ook zeggen dat Speeder nog nuttig kan zijn om hem vervolgens zonder slag of stoot te volgen.
  9. Flexilis Anatis.

Hier krijg ik ook de kriebels van
  10. Flexilis Anatis.

Als Joker nou gebroeder was oid a la maar dit riekt naar voorkennis
  11. Flexilis Anatis.

Om eerlijk te zijn vind ik Speeder die Jokersbrain buitensporig verdedigt verdachter dan Dash momenteel
  12. Flexilis Anatis.

@BloodWolf14 Waarom ben je nu al zo veel bezig met koppels?
  13. Flexilis Anatis.

Niet per se heel veel meer of minder dan gisteravond. Al vond ik het wel een tamelijk bizarre uitspraak na 2 (van de 33) geopenbaarde rollen te suggereren dat "lollige" rollen aan bepaalde spelers zouden zijn toebedeeld. En dat dan op basis van dat er misschien wel of niet hints in zouden...
  14. Flexilis Anatis.

Heel beschouwend aan het spelen. Klein beetje stoken hier en daar met opzetjes. Veel vragen wat andere mensen vinden maar zelf afkomen met een stem op een troll. En nu net bm stem wisselen die geen enkele invloed heeft een puur voor de buhne is
  15. Flexilis Anatis.

Iets met een pot en een ketel
  16. Flexilis Anatis.

Er is geen rattenval in het spel?
  17. Flexilis Anatis.

Aardige lay-up dit
  18. Flexilis Anatis.

Het een sluit het ander niet uit? Maar om er uitgebreider op in te gaan: het lijkt mij een tikkeltje onwaarschijnlijk dat joker zo opzichtig de aandacht wil trekken als slechtje. Dan had hij die eerste post ook kunnen maken nadat de meeste bm stemmen al verdeeld waren. Dat blijft natuurlijk...
Bovenaan