Zoekresultaten

1. .TimeforplanB

[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Mooie argumenten.
  2. .TimeforplanB

[Inschrijftopic] # WvW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CLOCK

1. Tigor 2. Kerouac 3. Rob. 4. Hopeful 5. purpletail 6. miketijger 7. MOHniels1 8. Jo han 9. Capricorno 10. Thelightfighter 11. Dr. Hannibal Lecter 12. self made men 13. CI 14. .Timeforplanb
  3. .TimeforplanB

Er zijn 2 dingen die je nooit als argument moet gebruiken, dat is de lunch en de bm stem. Ik stem bijv altijd op vaste mensen of ik nou wolf ben of niet. Meerdere doen dat van de spelers die al even spelen.
  4. .TimeforplanB

Capri was priester of ketterse wolf. Nou is het best wel duidelijk dat het ketterse wolf was. Theoretisch gezien zou tlf zelf wolf geweest kunnen zijn maar daar zit dan 99 procent luck aan vast dat ie hope zijn rol wist. Je kan hope wel bij bewezen goedjes neerzetten.
  5. .TimeforplanB

Tlf kwam wel aan met 2 fouten van spelleiding waarop we dan maar moesten vertrouwen. Had ik niet in de gaten hebben dat je ziener was (al voordat je claimde, was best obvious) had ik wss ook geswitcht naar tlf. In die zin vind ik laila niet verdacht iig.
  6. .TimeforplanB

Bon, ik ga mijn stem op fam zetten, niet echt aanwezig en dat is te zien door het beschuldigen van een bewezen beul. Daarnaast beweren dat je niet meeloopt terwijl dit wel het geval is, maakt het verdacht. Een hoedje boeit het niet of die een meeloop stem geplaatst heeft namelijk.
  7. .TimeforplanB

Wie stemde er allemaal tlf gisteren?
  8. .TimeforplanB

[Inschrijftopic] # WvW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CLOCK

Als cupido geen bijrol is, hoe kan dan een s/s vormen? Oplossing is gewoon niet infecteren:)
  9. .TimeforplanB

Vind het trouwens makkelijk gedacht dat capri en Johan geen g/s konden zijn, capri heeft eerder ook g/g koppel geclaimed als g/s koppel en het was best duidelijk dat ze anders sws lynch was.
  10. .TimeforplanB

Ja zit er niet echt in, allemaal nieuwe spelers waar ik speelstijl niet van weet of snap.
  11. .TimeforplanB

Ja, verdenk een bewezen beul maar :rolleyes:
  12. .TimeforplanB

Hoelang vreet jij
  13. .TimeforplanB

Jou, simpel. Nee ik heb niks om te volgen atm maar dan nog steeds volgt niemand me. Normaal moet ik na alle wolven opgenoemd te hebben 4 dagen schreeuwen en doen totdat ze me volgen dusja. Tlf is twijfelgeval in mijn visie, alles gebaseerd op fouten van Noah.
  14. .TimeforplanB

Niemand volgt mij nu, just saying.
  15. .TimeforplanB

Ik zal je wel helpen. Zijn ze g/s dan worden ze wel weggewerkt door de woffen. Sterker nog, dan moeten we juist niet op capri stemmen, woffen moeten daar dan een lunch aan opofferen.
  16. .TimeforplanB

Denk ff na Stan
  17. .TimeforplanB

Het is gewoon wofs om situaties te gaan schetsen waarbij je zelf altijd als hoedje neergezet word. Als je situaties schetst moet je ook alle situaties schetsen en niet alleen maar degene waarbij je zelf altijd als hoedje neergezet word. Voor de rest kan het alle kanten opgaan, met deze...
  18. .TimeforplanB

Euhm waarom schets je enkel situaties waar jij goed mee weg komt?
  19. .TimeforplanB

Dat zou verklaren dat ie niet gewelpt is bij mogelijke meerdere welpen. 2 zieners waarvan eentje bewezen is gaat er geen dorpsgek inzitten voor balans.
  20. .TimeforplanB

Dan moeten er wat inzitten, 7 slechtjes? Zienende rollen zijn OP en enkel als Noah een idioot is douwt hij er 3 zienende rollen in.