Zoekresultaten

1. De Sukke

Stats Devil's Mass Report Analyser

Werkt bij mij gewoon nog,
  2. De Sukke

Vraag over scripts

Dat weet ik niet, dat hangt af van de extensiebeheerder ;)
  3. De Sukke

Vraag over scripts

https://chrome-stats.com/d/ffgjjgecpfmkbfnhlofipnhelhdokknp
  4. De Sukke

Discussie generation gap

w3 gestart, april 2008 ofsw
  5. De Sukke

Einde wereld awards

Ik denk dat wereld 97 vrij gauw de midgame in ging. Wanneer welke spelfase aanvangt is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder omvang wereld, aantal leden per stam, clustervorming van zowel spelers als stammen en diplomatieke betrekkingen. Op deze wereld waren er al gauw een aantal...
  6. De Sukke

Einde wereld awards

Ah, ik had het op discord gedaan haha. Ik was begonnen aan de einde awardlijst, maar vond hem niet het posten waard, gezien de endgame niet gespeeld is, Maar goed, zal het hier ook nog even doen. Dei Gefeliciteerd, de terechte winnaar. Dat als afsluiter nog een laatste compliment. Diplomatiek...
  7. De Sukke

Einde wereld awards

Als je een gieljan er lang bij hebt gehad die full def is, is het niet zo gek ^^
  8. De Sukke

Einde wereld awards

@Leaving Behind, David, zullen we ze voor een keertje gunnen. Zij hebben de eindstreep gehaald, wij niet.
  9. De Sukke

Bloedstollende oorlog gestreden: aan Dei komt de eeuwige roem toe

Gefeliciteerd Dei, de terechte winnaar denk ik. het spelverloop van deze wereld was passender geweest voor een wereld 100, jammer dat het 97 was.
  10. De Sukke

Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1.6 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.6 - Aanvalstiming aanvallen: 30 ms - Aanvalstiming verdedigingen: 30 ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: Inactief - Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief - Technologieën: Ja -...
  11. De Sukke

Praathoek

Zijn nog genoeg bekenden van je hoor ^^
  12. De Sukke

[Speeltopic] Speeder's Schaaktoernooi

Linkjes van de partijen mogen gepost worden.
  13. De Sukke

Wereld met automatisch gegenereerde stammen.

ja eens, het is aan de spelers zelf om een keer niet sneaky te gaan doen. Ik vind het een goed idee om eens te proberen.
  14. De Sukke

Wereld met automatisch gegenereerde stammen.

Ik heb hier ook wel eens over nagedacht en ben er ook een voorstander van om dit idee eens uit te voeren op de Nederlandse server. In mijn gedachten ben ik nog een stuk verder gegaan dan alleen een verplichte stam om in te spelen. Zo wilde ik ook een verplichte vijand en bondgenoot aanwijzen...
  15. De Sukke

Spotprenten

Gedeelde credits aan @Kingslayer
  16. De Sukke

Plaatje de sukke 1000pp

Uiteraard genomen, meneer was te verlegen om hem posten. Maar wat een topper he!
  17. De Sukke

Wie maakt hem af!

Hoi, Even anders dan normaal. De meme van De Sukke: ‘diplomatiek sterk gespeeld’. Wie maakt daar even een leuke prent bij, dan heb ik een pf als ik ooit weet een wereld begin. En ik zal proberen te regelen dat de meme als verkleinde vorm in de discord terecht komt. Betekenis vd meme: denken...
  18. De Sukke

Golden Awards - W97

Niels is bij geen van de diplomatieke gesprekken geweest. Dat weet jij net zo goed als ik. David en Bjarne begonnen, en ik heb dat toen overgenomen, omdat ik het niet zag zitten in snow, gelet op wat in meegekregen heb afgelopen werelden met dat account (een discussie die op discord ook gevoerd...
  19. De Sukke

Golden Awards - W97

We hadden destijds een gemeenschappelijke vijand. Dat was Farm. Ik heb toen ook aangegeven dat ik in de recruit gezien de ligging op langere termijn geen potentie zag, maar dat de samenwerking wel nuttig kon zijn met het ook op het wegwerken van Farm. Dus daar zouden ze van op de hoogte...
  20. De Sukke

Golden Awards - W97

Ik heb inderdaad gegokt en verloren. Ik ben ook de laatste die dat zal ontkennen. Ik heb het tevens al meerdere keren zelf publiekelijk uitgesproken. Maar ik snap wel dat je nog even goedkoop wat puntjes wil scoren hoor. Zou ik ook doen^^ Een oprechte vraag: wat is er mis met spelers gebruiken...
Bovenaan