Zoekresultaten

1. Dream Team.

Einde wereld awards

Je begint je post met 'dit is gewoon niet waar' waarmee je dus insinueert dat het er tussen de regels door staat. Daarnaast stond er in mijn eerdere posts absoluut wel dat al deze acties vanuit mij (waaronder de stemming, enkel is dat woord niet letterlijk gebruikt) pas plaatsvonden na alle...
  2. Dream Team.

Einde wereld awards

Ik begrijp werkelijk niet hoe je keer op keer dingen leest die er niet staan. Ik heb nergens, maar dan ook nergens beweerd dat Schedel een ultimatum heeft gesteld o.b.v. de 3-1 stemming en daarmee desbetreffende uitslag heeft proberen tegen te houden. Schedel's ultimatum ging namelijk vooraf aan...
  3. Dream Team.

Einde wereld awards

Je haalt wederom zaken en fasen door elkaar. In een eerdere fase waren de meningen wellicht verdeeld, maar uit desbetreffende stemming in de fase waar wij het nu over hebben (waarvan de uitslag in mijn vorige post staat – alleen Schedel was tegen) bleek dat dit niet langer het geval was. Deze...
  4. Dream Team.

Einde wereld awards

Als je eerste zin van je post serieus bedoeld is heb je de situatie destijds overduidelijk niet goed gevolgd. Ik heb in die periode namelijk een poll gemaakt met een aantal opties aangaande het wel/niet recruiten van QQ, waarin ieder account 2 stemmen kreeg. De uitkomst was een volmondig ja...
  5. Dream Team.

Einde wereld awards

De reden waarom ik de rest links heb laten liggen is omdat je de hele essentie van de discussie niet lijkt te begrijpen. In mijn reactie op jouw eerste post hier gaf ik zelf al in een vergelijking aan hoe 1 goede massa mid/late game een start teniet kan doen (in theorie). Indien je echter 2...
  6. Dream Team.

Einde wereld awards

:smile: Ik heb geen idee meer in hoeverre CbC hierin doorslaggevend is geweest en zit niet meer in de stam chat dus kan het ook niet echt terugkijken. Weet wel dat ik niet per se een tegenstander was van het recruiten van QQ. Verder is mijn eigen invloed op midgame niet (consistent)...
  7. Dream Team.

Einde wereld awards

;) Het punt was dan ook niet dat dit het belangrijkste zou zijn, dat is door zowel David als mijzelf al erkend. Het ging om het compleet bagatelliseren van de startfase en dat dit helemaal geen impact zou hebben.
  8. Dream Team.

Einde wereld awards

Niet zozeer. De laatste berichten ging over de essentie en impact van de startfase op het gehele wereldverloop. Het feit dat smaken verschillen en dat iedere speler zijn/haar eigen voorkeur voor een fase heeft was enkele berichten geleden al vastgesteld en werd door niemand betwist.
  9. Dream Team.

Einde wereld awards

Schattige poging tot een sneer, ’t is echter een bizar slechte vergelijking en trekt werkelijk op niks. Je kunt prima een wedstrijd spelen en winnen zonder een warming-up, je kunt echter geen wedstrijd spelen (laat staan winnen) zonder een startfase van de wedstrijd. Laat mij een passendere en...
  10. Dream Team.

Einde wereld awards

Haha daar had je me. Verder eens met wat je zegt, was ook niet mijn intentie om daar een vergelijking te trekken. Was louter om mijn uitspraak te onderbouwen dat een mijnenstart nagenoeg altijd een betere 1-dorp start zal hebben - puur gebaseerd op punten. Gelukkig was dan ook werkelijk niemand...
  11. Dream Team.

Einde wereld awards

Als het een full haul wereld was geweest had je inderdaad een punt gehad, dit was echter niet het geval. ;) Ik zat tevens iedere dag ook ruim onder het farmlimiet omdat ik solo speelde - dus geen nachter - en overdag vaak op kantoor zat waar ik absoluut niet kon farmen. Die ligging heeft mij dus...
  12. Dream Team.

Einde wereld awards

Een kanttekening daarbij is zelfs nog dat een mijnenstart op een 1-dorp start praktisch altijd de beste start zal hebben (tov een LC-start) omdat mijnen bizar veel punten opleveren. Mijn start met Heir op w100 perfecte voorbeeld. LC start is een strategie waarbij een deel van het profijt zich...
  13. Dream Team.

Einde wereld awards

Klopt, Sukke heeft op een bepaald punt een fikse voorsprong kunnen uitbouwen (toen wij lagen te worstelen met katanoobje Sassy). Of dat nog de start of midgame is geweest, is dan weer een subjectief statement en afhankelijk van je definitie. Voor mij gaat de start tot 100 dorpen, maar wellicht...
  14. Dream Team.

Einde wereld awards

M'n 2e alinea was een reactie op Spamkaboutertje's statement. Overigens geef jij ook aan in je vorige reactie dat LKO "lange tijd voorgestaan" zou hebben. We hebben het dus niet helemaal over hetzelfde, want ook met die stelling ben ik het oneens - zoals uitgelegd in m'n vorige post. Edit: de...
  15. Dream Team.

Einde wereld awards

Die 500 punten was gewoon een satirische post (bewust zo'n laag aantal gepakt met de hoop dat dit eruit op te maken was) omdat ik niet de behoefte voel(de) om LKO met CbC te vergelijken, maar ik zal het dan even van serieus repliek voorzien. LKO heeft absoluut niet lang met CbC gelijk gelopen...
  16. Dream Team.

Einde wereld awards

Tot 500 punten misschien
  17. Dream Team.

Einde wereld awards

De Sukke? Help me ff herinneren, was dat een stam, of?
  18. Dream Team.

Einde wereld awards

En ondanks dat nog steeds keihard gedomineerd met onze LC-start. Besef hoe hard we alle mijn-rushers in het hemd hadden gezet zonder Tom in de start.
  19. Dream Team.

Einde wereld awards

Oath (CbC) heeft dan ook wel één van de beste verdelingen als het aankomt op spelers per fase (start, mid, end, overall) en speelt een groot deel van de spelers op het account al jaren samen, waardoor je precies weet wat je aan wie hebt in welke fase en verwachtingsmanagement daarop dus ook is...
  20. Dream Team.

Einde wereld awards

Dit staat buiten kijf. Uiteraard zijn er situatie-specifieke uitzonderingen, maar de absurde mate waarin sommige spelers/stammen de laatste jaren accounts hebben 'geconsolideerd' (lees: elkaar keihard hebben geïnternd) liep inderdaad de spuigaten uit. De boostregels hebben daar helaas weinig...
Bovenaan