Zoekresultaten

1. Leaving Behind

Breng terug politieke kaart

Valentijn ouwe rakker! Welkom terug
  2. Leaving Behind

[Inschrijftopic] Wvw 366

Lekker Kenneth!
  3. Leaving Behind

Wvw

Thanks voor het organiseren @jan1996 Op naar de volgende
  4. Leaving Behind

Wvw

Prima voor mij Dash rood
  5. Leaving Behind

Wvw

Zucht.. Lees nou gewoon eens wat ik zeg steeds Kenneth... Ik koppel betrokkenheid nergens aan goed of slecht. Alleen dat het kan duiden op een bijzondere rol.
  6. Leaving Behind

Wvw

Meest verdacht vind ik dan chmegers, die zomaar met jou meegaat. Maar lastig te zeggen. Ik had gehoopt dat iemand zich op zou werpen als verdachte in een discussie, maar ineens ben ik dat zelf geworden. Al vind ik de onderbouwing dus helemaal zaad, kan daar slecht tegen
  7. Leaving Behind

Wvw

Het is gewoon een verdediging, wat logisch is als iemand je uit het niets op rood zet
  8. Leaving Behind

Wvw

Ik zou mijn lynch mogelijk nog kunnen veranderen, aangezien Time ook maar zijn best doet. In je redenering kan ik je echter absoluut niet volgen. De mensen die makkelijk meegaan met Time vind ik eerder zeer verdacht.
  9. Leaving Behind

Wvw

Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat het kan helpen met conclusies trekken. Grappig om te zien dit. Laatste potje dat ik meedeed werd ik ook in ronde 1 weggestemd, puur omdat ik mijn best deed actief mee te doen. Mensen die zich dat nog herinneren weten dat ik toen ook goedje was. Mijn...
  10. Leaving Behind

Wvw

Dit had ik ook verwacht. Zo'n reactie in plaats van normaal en duidelijk uitleggen waarom je nu precies mij zou willen lynchen. Goedkoop om dit zo af te doen. @leentjex Het helpt de goedjes om conclusies te trekken als ik word gelyncht. Wat zegt dat dan over Kenneth? Of Xena?
  11. Leaving Behind

Wvw

Kan iemand Combino nog bereiken overigens? Ik heb Ownage nog geappt vandaag. Meer kan ik niet haha
  12. Leaving Behind

Wvw

Makkelijke manier? Ik probeer zo goed mogelijk in te gaan op een zeer bijzondere verdenking. Wat moet ik dan doen? "Ja, je hebt gelijk Kenneth"? Jij bent degene die helemaal niet ingaat op mijn inhoudelijke punten. Ik probeer wat mensen te betrekken bij het spel, omdat ze zich hebben opgegeven...
  13. Leaving Behind

Wvw

Wat zeg je precies, Time? Dit is echt lukraak verdenkingen plaatsen, haast wanhopig. Waarom zou je wanhopig zijn? Ik insinueerde dat betrokkenheid in mijn ervaring duidt op een bijzondere rol. Verder hadden de drie die ik tagde nog niets laten horen. Alleen Joker vervolgens. Dan is het toch...
  14. Leaving Behind

Wvw

Vertel, wat classificeer jij als randzaken? Ging precies over de inhoud, voor zover dat kan zo vroeg?
  15. Leaving Behind

Wvw

@Combino Pastasaus @OwnageForYou @JokersBrain Melden! :biggrin:
  16. Leaving Behind

Wvw

Het voordeel van de twijfel.. Dat is wat anders. Mijn ervaring is dat betrokkenheid duidt op een bijzondere rol. Waarom lynch jij direct? Zoals ik reeds insinueerde: zonder kennis van goed of slecht heeft dat weinig zin. Of zie jij een goede reden om Moh geen burgemeester te maken?
  17. Leaving Behind

Wvw

Erg betrokken begin van jou, dat geeft je vooralsnog het voordeel van de twijfel. Dat Time jou gelijk wil lynchen is nogal bijzonder. Moh  burgemeester. Heeft reeds 4 stemmen, hoef niet zozeer een discussie daar over te voeren zonder enige kennis van goed of slecht. @leentjex doe je stem of...
  18. Leaving Behind

Oude bekende?

Ik ben pro spelers, mooi volk is dat. Maar geen prospeler.
  19. Leaving Behind

[Inschrijftopic] Wvw 13 april

@victorious @De Sukke @.Little Red Riding Hood
Bovenaan