Zoekresultaten

1. Praattopic

Cringe
  2. Praattopic

Cure flop btw mvg
  3. Praattopic

Cure is de grootste flop deze wereld. Internen internen internen, waar is de grote LLM show hier op het af? Te druk bezig met internen mss?
  4. Praattopic

Cure flop
  5. Praattopic

Halve wereld -2 stammen en dan nog eens vv's gaan draaien in Venom zijn rim. Terwijl het onderling was afgesproken het niet te doen...
  6. Praattopic

Waarom is het toegelaten dat Cure de halve wereld internt?
  7. W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

Als je een stam met 20 leden toelaat is de wereld na 1 maand gespeeld.
  8. Praattopic

Nu kan tyson in ieder geval zijn booststam Dev opedelen
  9. Aanpassing support omtrent strafsysteem en boosten/pushen

Ik heb het gevoel dat de support deze ban heeft uitgevoerd om een statement te maken. Wat opzich niet fout is om een statement te willen maken zeker omtrent boostregels. Helaas hebben ze hier wel volledig de bal misgeslagen. Als ik de andere post bekijk gaat het hierover 2a3 dorpen dat geboost...
  10. Case Vanquisher.

Het gaat erover de manier waarop je die overnames doet. Gratis en voor niets , niet eens van Melt maar gewoon van die stam zelf
  11. Case Vanquisher.

Recappen is inderdaad niet boosten. Het verhaal veranderd wel als dit niet door jezelf gerecapped wordt maar door een andere speler. Die hier alleen maar voordeel uit haalt zonder er eerlijk om te hoeven strijden. Dit zijn gewoon gratis dorpen die je dan nog is op een heel laffe manier flikt...
  12. Case Vanquisher.

Het feit dat ze zelf niet verdedigen maar vanq de dorpen gratis krijgt van hun is boosten. Hoe je het ook draait of keert. Ze kunnen zelf ook recappen eh? Het feit dat vanq de info krijgt om ze gratis zonder tegenstand te recappen is imo boosten
  13. Case Vanquisher.

+ zo krijgen jullie een unfair voordeel in het spel omdat de vijand daar niet kan op anticiperen. Onmogelijk gewoon. Zijn voor minder redenen al een ban gevallen en dat is gewoon de waarheid
  14. Case Vanquisher.

Jullie krijgen info en dat resulteert in gratis dorpen
  15. Case Vanquisher.

Zo vijandelijk is die stam dan toch niet meer eh? Eerst samenwerking omtrent die 3 dorpjes en nu ga je elk dorp dat turtle wilt edelen van die stam , gaan recappen...
  16. Spotprenten

17. Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

Vanwaar haal je trouwens dat ik runde van acta en dat ik daarna naar FF ben gegaan maar daar nooit zou gespeeld hebben? Wat met modder gooien wanneer het niet nodig is. Als het nog steeds gaat om die vorige flame van mij over die stemming, daar heb ik destijds mijn excuses voor aangeboden. Dus...
  18. Stelling van de dag

Inge je slaat de bal hier volledig mis! Dat weten veel mensen dus de zever die jij hier verkoopt is ook niet nodig als je het verhaal niet kent ;) Ook was ik niet 1x plots weg als leider klopt ook weer helemaal niet en jij zou dat moeten weten! + Op acta was ik inderdaad gestopt wegens...
  19. Stelling van de dag

Ik vind de 50/50 ook zeer goed geregeld, alleen zeer jammer voor de mensen die een 3 strijd wouden. Ik denk dat met een beetje meer goede wil van sommige en iets wat betere onderhandelingen en transparantie naar buiten en naar binnen toe dit lang mogelijk zou geweest zijn.
  20. Stelling van de dag

Ik had een gesprek met jou , tot als je besloot weg te lopen van het gesprek. Dan heb ik je maar geblokkeerd. Martijn zoals ik al in Skype zei , ik heb niets tegen jou persoonlijk. Alleen die fout die je gemaakt hebt om het niet te delen met de stam vond ik heel oneerlijk en onrespectvol naar...
Bovenaan