Zoekresultaten

1. Wolv

[Speeltopic] WvW #358 Lost

Snap werkelijk waar ook niet dat er niemand meeging op Victorious, die overduidelijk wolf was. En dat er dan zonder enige reden een doodsdrankje op mij gegooid is. CI had mij niet eens gezien nog.
  2. Wolv

Dit is dan wel weer heel raar. Had dit niet gebeurd, hadden de goedjes gewonnen.
  3. Wolv

wbljimo Morgen verder op Victorious, 3x gaat scheepsrecht worden.
  4. Wolv

Je hebt je dus zojuist versproken, dat je het maar weet.
  5. Wolv

Waar vertelt hij dat dan, want in het topic is daar niks over te vinden :/
  6. Wolv

Goede comeback :like:
  7. Wolv

Nu je mijn motivatie leest, kies je hopelijk voor Victorious.
  8. Wolv

Victorious is zo doorzichtig. De eerste twee posts die ik van hem eruit pak zijn zich alvast indekken voor de lynch van Anders, een inactieve speler die opeens niet meer meedoet? Als wolf weet Victorious dat dit geen slechtje is en probeert dus snel en gemakkelijk anderen verdacht te maken die...
  9. Wolv

Er gingen gisteravond twee spelers dood tijdens de lynch, lees je het topic wel? Verder stem ik blauw en dat is duidelijk voor BM. Typisch iets voor een wolf om een misplaatste aanval te plaatsen. victorious
  10. Wolv

Kan iemand mij uitleggen waarom we 2 lynches hebben trouwens? Als ik moet kiezen tussen deze twee, dan .TimeforplanB
  11. Wolv

Mijn stem is speeder. Geeft toe enkel te willen meelopen ipv zelf naar iets zoeken.
  12. Wolv

Nu nog steeds niet hoor :( Bappos zit er lekker in
  13. Wolv

Mocht je een goedje zijn, bewijst het dat ik gelijk had om geen BM stem op je te plaatsen.
  14. Wolv

Aangezien ik je geen waardige BM vind.
  15. Wolv

Zie hier het eerste voorbeeld (:
  16. Wolv

Maar gaan wolfen nu juist niet op jou stemmen voor BM, aangezien ze dat in jouw ogen goedje maakt?
  17. Wolv

Dit snap ik niet helemaal. Waarom zouden wolfen niet op jou mogen stemmen voor BM?
  18. Wolv

[Inschrijftopic] WVW 358 Inschrijftopic

Ik zal mijn w0lvdar aanzetten om alle w0lven op te sp0ren
  19. Wolv

[Inschrijftopic] WVW 358 Inschrijftopic

1. Watblaasjeinmijnoor? 2. LB 3. Jan. 4. Materlotti 5. CL 6. Candiu 7. MOH 8. Anthraxxol 9. Victorious 10. Time 11. Jokersbrain 12. Niels 13. De Legende van het Noorden 14. Bombino 15. Rinske 16. De Sukkel 17. Grappos/Babbos 18. Mali 19. Speeder 20. Simeco 21. chmegers 22. Wolv
Bovenaan