Zoekresultaten

1. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik begrijp je probleem niet helemaal. Voel je je echt zo aangevallen omdat iemand het onderwerp van accountboosting op TW ter sprake brengt? Dit fenomeen bestond al in W37, maar nu gaat het om een combinatie van PP-misbruik en accountboosting. Of reageer je gewoon uit verveling en om wat...
  2. Cheaten op TOPNIVEAU

Hij is een PP-farm in die wereld, vandaar dat hij niet meer groeit. Het is nooit de bedoeling geweest om te zeiken, ik wou aankaarten dat er spelers zijn die aan account boosting doen, en sommigen zijn hier nog altijd blind voor.
  3. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik hoor vaak mensen zeggen: "Dit spel trekt geen nieuwe spelers meer aan, het is alleen nog interessant voor een klein groepje ervaren spelers." Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik ken nog best wat mensen die vroeger Tribal Wars hebben gespeeld. Als ik hen vertel dat ik weer eens ben...
  4. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik heb (of had) voldoende ervaring met Tribal Wars. Ik heb accounts gehad met 1,8 miljoen punten, waarbij ik enkel gebruikmaakte van PA, AM en FA. Daarnaast was ik een van de medeoprichters van de stam Mental: link naar TWStats. Het spel is door de jaren heen behoorlijk veranderd. Vroeger kwam...
  5. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik heb al wat privé berichten gekregen van wat spelers die blij zijn dat ik dit heb gepost. Maar er zijn ook spelers zoals jij die dit moeilijk kunnen accepteren. Iedereen die mij een bericht stuurt zegt dat TW vol account boosting is. Dat er vooraf word afgesproken "op deze wereld ga ik...
  6. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik ben niet naïef, er zal niets veranderen. TW zit vol account boosting en P2W, het zou wel eens leuk zijn om een wereld te hebben waar het puur rond strategie en skills zou gaan. Een wereld met enkel PA, FA, een farmlimiet, zonder scripts, zonder andere Premium functies. Account boosting zal...
  7. Cheaten op TOPNIVEAU

You ain't leaving me behind ;) Ik begin langzaam aan een beetje support te krijgen.
  8. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik zou je naam veranderen in "De tweede legende van het noorden". Want ik ben op enkele maanden "The Fanboy van TW". Groetjes De Legende Camus xx
  9. Discussie Updates discussietopic

Ik ben ook tevreden van de update! Doe zo verder.
  10. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik heb nooit gezegd dat ik vroeger geen account had. Ik heb TW gespeeld in 2013-2015. Dit is een nieuw account en ik ben een "nieuwe terugkerende" speler die nog eens kom kijken voor de nostalgie. Het is 10 jaar geleden dat ik dit spel speelde. Nog lang voor premium beurzen, events, bouwtijd...
  11. Cheaten op TOPNIVEAU

Haha waar hou jij je toch mee bezig. Dit account is volledig nieuw sinds w103. Ik vermoed dat er vroeger een speler was die camus noemde en zoals daar staat "deze speler bestaat niet meer", daarom was de naam vrij. Ik heb 10 jaar geleden wel een ander account gehad. En ik had samen een stam...
  12. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik heb niets persoonlijk tegen QID, ik wil aankaarten dat er speler zijn die aan accountboosting doen. Geen troll account, gewoon sinds W103 een account gemaakt op TW.
  13. Cheaten op TOPNIVEAU

"Inderdaad, ik merk op dat jij in wereld W105 extreem hoge punten hebt behaald. Dit lijkt alleen mogelijk te zijn door een aanzienlijke hoeveelheid GS te verkrijgen via de premium beurs, aangezien er een farmlimiet is. Zelf lees ik hier dat het niet te controleren is of spelers zich schuldig...
  14. Cheaten op TOPNIVEAU

Als nieuwe speler heb je hier geen enkele kans. Momenteel sta ik op rang 61 in W105, dit zonder vlaggen, premium beurs, -20% bouwkosten, tijd halveren, scripts of meerdere spelers op 1 account, ... Ik lees hier op het forum dat er mensen zijn die aan account boosting doen. Door verdediging te...
  15. Cheaten op TOPNIVEAU

Er waren nauwelijks troepen aanwezig. Nogmaals misschien wat overbodig maar maakt niet veel uit. Op de screenshot van Bas kan je zien dat het ging over een klein aantal troepen (verslagen tegenstander als aanvallen). Mocht jij ook een gesprekje willen stuur gerust een PM.
  16. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik had nog niet voldoende aanvalstroepen en ik wou een dorpje clearen. Het was mijn slechtste item in mijn inventaris en het gaf ook +5% aanval. Misschien wat overbodig maar maakt niet zoveel uit. Al je een praatje wilt doen mag je me steeds in prive sturen. Ik ga het AF hier niet volspammen...
  17. Cheaten op TOPNIVEAU

Je bent een triestig ventje Bas. En de deffbooster was niet voor jou.
  18. Cheaten op TOPNIVEAU

Lees het bericht. Laat het mij weten welke zinnen je niet begrijpt. Ik accepteer dat andere mensen er gebruik van maken. Lees het bericht ik spreek hier enkel over accountboosting.
  19. Cheaten op TOPNIVEAU

Ik koop geen GS'en op de Premium beurs
  20. Cheaten op TOPNIVEAU

Opgeroepen door uw baasje Qid om na 3 jaar terug eens naar het forum te komen ?
Bovenaan