Zoekresultaten

1. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

Je moet toch wat hè, als je Viral wilt bijhouden. Als het serieus is, diep triest
  2. Viral

Tutorials discord server

Alle nieuwe spelers of spelers die alle kneepjes van het vak willen leren, dikke aanrader! Eric krijgt niet altijd de support die hij verdiend, hij draagt zijn steentje bij om de newgens de tools te geven om de inner circle uit te breiden!
  3. Viral

Discussie Updates discussietopic

Gaat het nieuwe event 24-01 ook beginnen op W105? Er staat 'recent gestarte werelden' maar wat is recent?
  4. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

Maar bas, speelde je W41? Je praat er omheen!!
  5. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

NIEMAND ontkomt aan het speurwerk en de intelligentie van Bas
  6. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

Erg verdacht dat QID gestopt is met groeien nadat de beschuldigingen hier niet stopte. Je hebt 'm denk ik!
  7. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

Eh ja leuk man maar het gaat nu over QID toch?
  8. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

Probeer te geloven dat met efficiëntie en strategie je heel ver kunt komen. Ik had ook hoger kunnen zijn als ik niet een paar foutjes had gemaakt in het begin. Beurs niet met rust laten en 0 grondstoffen verspillen brengt je tot succes. Het is niet zijn eerste keer.
  9. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

De PP Beurs is wat meer grijs gebied naar mijn mening. Als je je dorp laat leegfarmen of je cleared spelers en laat iemand anders het farmen is het natuurlijk boosten zonder excuus. De feature in de gameom grondstoffen te verhandelen voor premium punten is dubieus opzichzelf. Heel veel games...
  10. Viral

Cheaten op TOPNIVEAU

Iedereen die QID kent weet dat hij zijn plezier haalt door het spel zo efficiënt mogelijk te spelen. Er zijn meer mensen die no-lifen, echter niet iedereen maakt er een sport van zoals hij dat doet. Maargoed je hebt jezelf al overtuigd dat hij cheat, dus wat kunnen we nog zeggen? Maak maar een...
  11. Viral

Wereld met automatisch gegenereerde stammen.

Achja, je voorkomt iig dat je een dooie wereld krijgt of dat een stam R2W doet in de eerste maanden.
  12. Viral

tellen

2
  13. Viral

Zit wat in, maar ze komen alsnog in zuid oost in verschillende stammen. Ze kunnen wel stiekem samenwerken door elkaar niet aan te vallen, en later de stam verlaten maar dan is er geen ruimte voor 16 accounts (stamlimiet 6 ofzo). In principe heb je nu ook in elke wereld de mogelijkheid tot...
  14. Viral

Hoelaat

Kon je mij dit niet even vertellen voordat ik dit topic maakte?
  15. Viral

Hoelaat

Net als incomings in de nacht?
  16. Viral

Tellen

250 like en subscribe
  17. Viral

Hoelaat

Hoelaat begint het feest dit keer?
  18. Viral

tellen

1
  19. Viral

Kan ook, alleen gaan de 26pt spelers er dan ook bij komen! Misschien bij de eerste login na de beginnersbescherming dan.
  20. Viral

Dat bepaalde mensen samen komen zul je nooit kunnen voorkomen, maar met deze instellingen kom je in ieder geval in de buurt. Je schakelt premades volledig uit. Een stam met leden uit het core groepje TW is er niet!
Bovenaan