Zoekresultaten

1. PP limiet

Iedereen kan een paar werelden pp farmen he. Als je vanaf 0 begint farm je 10k op een wereld. De wereld die volgt invest je 5k in je start en haal je er 50k uit. (Ja dat kan meer zijn, maar als je een beetje casual farmt) De meeste spelen ook maar 1 wereld per keer, dus zolang de wereld bezig...
  2. Stelling van de dag

Wie?
  3. Stelling van de dag

Dat het een stel noobs waren hielp natuurlijk ook niet mee.
  4. Einde wereld awards

Yanto baasje
  5. Stelling van de dag

Laten we heel eerlijk zijn: uiteindelijk gaat het niet zo zeer om de (hoeveelheid) accounts etc die je binnenhaalt maar om de grote groep floaters die je als stam kan bemachtigen. De basis activiteit moet natuurlijk intern in orde zijn maar de meeste personen die echt het verschil maken, en de...
  6. Jouw favoriete Casual instellingen

Het probleem is dan ook dat os buiten de stam aanstaat. Als je extra barbs doet en geen is buiten de stam dan blijven deze ook langer liggen omdat er simpel weg de edels niet zijn om ze constant op te edelen.
  7. [Profiel] Grumpy Old Man

@Kingslayer ik weet niet wie je bent maar jou stijl van plaatjes maken bevalt mij wel. Doe zo verder!
  8. Spotprenten

nou vooruit, je krijgt mijn like. je hebt hem verdiend.
  9. Golden Awards - W97

Heeft niets met goedkoop punten scoren te maken, gewoon een reactie op de post van Dialgaman. Je spreekt nu je eigen stammie tegen, waarop ik in mijn eerste post al een reactie had gegeven. Maar even serieus, Het Memo met Pim, lukas en ja, mij zelf, was gewoon een prima account. als je echt...
  10. Golden Awards - W97

Het falen van het herenigen van het oosten heeft enkel te maken met de misplaatste arrogantie en het egocentrische gedrag van Rogier. Ik zelf heb me niet bemoeid met de gesprekken, omdat ik juist was teruggekeerd vanuit een kleine tribalwars pauze en op een laag pitje terug de draad wilde op...
  11. Stelling van de dag

Roven kost nochtans zo weinig tijd dat zelf ik dat kan!
  12. Golden Awards - W97

Triebelwars is mijn leven (enkel tussen 4 en 7)
  13. 100 en 101 tegelijk

Ben zelf gewoon actief geweest in de periode van w2-w11, dus niets met generatiekloof te maken. Eerder met het feit dat het spel is geëvolueerd, werelden stukken kleiner zijn, waardoor hoge stamlimieten niet meer gewenst zijn als je streeft naar een kwalitatieve mid-end game. Één ledenlimiet...
  14. 100 en 101 tegelijk

eerder het feit dat niemand serieus gaat reageren als je aankomt met een ledenlimiet van 20 man.
  15. 100 en 101 tegelijk

ze hebben juist wel naar de feedback geluisterd. gewoon niet naar die van jou omdat die dan ook nergens op sloeg.
  16. Stelling van de dag

Treur niet, op een farm wereld kon je solo sws niets komen doen.
  17. Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

Wat mij vooral tegen valt voor de midgame is: DeProductie factor die te laag is voor een wereld zonder boerlimiet. Met 50 edels breek je tegenwoordig echt geen account. Ik weet dat vroeger (bv w11 omdat ik die heb gespeeld) er meerdere keren een halvering van de munt prijzen werd door gestemd...
  18. Praathoek

Nee
  19. enquête

Dikke cf. Graag terug geven aan onze vrienden van vfsnip.
  20. Nachtraven

Bovenaan