Zoekresultaten

1. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Premium beurs is er maar van wereld 46 oid?
  2. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

"ik lees hier op het forum", alleen vanquisher heeft dat gezegd toch? :p Wie valt je aan? :O Geen idee maar je komt over als een troll account, volgens mij helpt dat ook niet :P Verder correct hoor, dat er maar een select groepje mensen echt goed samenspelen en die dikwijls in dezelfde stam...
  3. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Wel grappig dat je klaagt over mensen die elkaar niet willen steunen, terwijl er in de TW Community zelfs een Discord bestaat voor mensen die nieuw zijn/beginnen... @Halvor de Skald iemand voor jou!
  4. Qui Intus Diaboli

Toxic Donut's Incoming Detector Discord Bot.

Het logging gedeelte werkt altijd, de incoming bot niet tot je AM hebt idd.
  5. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Dit gaat INNO nooit doen, enige waar ze om caren is geld verdienen aan die beurs en dat zou een pak minder zijn op deze manier :P
  6. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Oei, ik ook niet
  7. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Oh haha leek me niet duidelijk. Verder is het fair point dat ik zonder scripts niet "zo goed" zou zijn, maar al die scripts zijn voor iedereen beschikbaar... Dus als jij je te goed voelt om ze te gebruiken moet je mij niet de schuld geven om wel efficiënt te willen spelen.. ;)
  8. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Zeg me even wanneer ik gaan runnen ben dan? Want je ontwijkt de vraag weer, nog steeds vol met je ego net zoals op w72 zie ik. Jij bent wel typisch de "oude generatie", mensen die dingen beter/efficiënter maken flamen omdat ze zelf niet meekunnen met de veranderingen.
  9. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Runnen, wanneer heb ik ooit al gerunned? :o
  10. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Snap niet goed vanwaar je de woorden van een andere speler gebruikt alsof wij ze gezegd hebben, verder val je wel in herhaling. Waar is je berekening om te "bewijzen" dat we er nooit zouden geraakt zijn zonder boost accounts? :p Ik snap dat het van buitenaf ongeloofwaardig lijkt, ik zou zeggen...
  11. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Ga verder niet reageren op je ragebait post, als jij denkt dat wij dat doen is dat prima, moet je maar een supportje indienen. :)
  12. Qui Intus Diaboli

Cheaten op TOPNIVEAU

Je beseft (duidelijk niet) dat een script mod geen access heeft tot tools/controle mechanismen van INNO games, dus als je insinueert dat ik dankzij mijn positie als "ex mod" meer weet dan de gemiddelde speler ben je gewoon fout haha. Het feit dat je deze als referentie neemt is wel grappig en...
  13. Qui Intus Diaboli

Nieuw item: handelszegel

Goh denk dat meppen nu al genoeg een ding is van, "wie abused het meest", als je nog een extra item toe gaat voegen komt dat nog meer naar boven? :P
  14. Qui Intus Diaboli

Overig Warenhuis balancer

Op pc werkt die bij mij, mobiel is er inderdaad een probleempje mee precies? Kan dat niet oplossen aangezien de code obfuscated is, dus moet of de maker zijn of één van de mods die aan de source code kunnen. :)
  15. Qui Intus Diaboli

Maak troepenbewegingen verbergbaar.

Goede avond Het idee bestaat eigenlijk al, maar is niet correct uitgewerkt. Op de dorpsinformatiepagina krijg je achter je bevelenoverzicht een mooi +/- knopje te zien om bevelen te verbergen of te tonen. Echter zorgt dit knopje er niet voor dat de aanvallen op de achtergrond niet geladen...
  16. Qui Intus Diaboli

Farmen FarmShaper

Goede avond allen, Het is lang geleden dat ik nog eens een deftige uitleg voor een script gepost heb dus bij deze, een beetje lang uitgevallen uitleg die één van de mods hopelijk ook bij de originele post kan zetten. Sinds een tijd is er aan de farmshaper een nieuwe knop toegevoegd waarvan...
  17. Qui Intus Diaboli

Einde wereld awards

@Snowfall
  18. Qui Intus Diaboli

Einde wereld awards

Bjorn kan niet deffen???
  19. Qui Intus Diaboli

Farmen FarmShaper

Anders moet je maar dm'en op discord. :)
  20. Qui Intus Diaboli

Einde wereld awards

@floor109 topper
Bovenaan