Zoekresultaten

1. TheArtOfLove

Tribalwars Dorp uit Foto's! / 01 - Markt /

Beste community-leden, Zoals iedereen weet, is Tribalwars een spel dat zich in de middeleeuwse tijd afspeelt. Een tijd waar we (gelukkig) niet meer in leven. Echter is er nog veel van deze tijd te vinden. De gebouwen uit die tijd zijn nog te vinden over de gehele aardbol. Toch een perfect iets...
  2. TheArtOfLove

[Team] 10 Jaar TribalWars.nl Banners! [Blog+Forum]

Het is weer 'bannertijd'! Ditmaal zijn we opzoek naar banners voor de 10de verjaardag van TribalWars.nl! Hierbij zoeken we naar zowel een blog als forum banner. Dit mag in principe de zelfde banner zijn, als er twee erg goede inzendingen zijn, krijgen ze beiden een plekje op of het forum of op...
  3. TheArtOfLove

Feedback [GF&PA]

Feedback topic Het grafisch forum in zijn totaliteit is een forum waar alle grafische kunsten vertoond kunnen worden, iets waar we erg trots op zijn en natuurlijk graag zo actief en duidelijk mogelijk willen zien. Dit betekent dat er op en duur ook het een het ander veranderd moet worden om...
  4. TheArtOfLove

[Team] Tribalwars Horoscopen [1500PP]

Voor de Tribalwars.nl horoscopen worden er afbeeldingen per sterrenbeeld gezocht. Desbetreffende blog: TW horoscopen 0. Afmetingen: De breedte = 620 pixels. De hoogte is vrijheid in, zolang er in een bundel gewerkt wordt ofcourse. De maximale hoogte is 200. De hoogte die het mooiste uitkomt...
  5. TheArtOfLove

[VOTING] Holy Smudge v2

Battle dome stemtopic Holy Smudge v2 Bij deze dan het stemtopic waar jullie lang naar uitkeken. Een battle die gestreden is, waarbij monitors in de rondte werden geslingerd, Computers een tweeën gebroken werden, tekentablets gesneuveld zijn. Maar vooral langdurig op gewacht werd door zowel...
  6. TheArtOfLove

Design Blog - Kerstmis Editie

Wegens dat de maand december weer voor de deur staat en dit toch wel een maand is die in het teken staat van gezelligheid, wil ik graag van de designblog die in december uitkomt een editie maken waarbij iedereen mee mag en kan helpen! De blog zelf heeft ook al standaard een achterliggende...
  7. TheArtOfLove

TAOL - Avatar - 50pp

1. Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: TheArtOfLove, TAOL of niets. 3. Kleurencombinatie(s) 4. Thema: Tsjah, ik heb geen specifiek thema, maar iets wat in de trend zit van 'Art' of 'Love' is altijd goed. Plaatjes buiten dat thema die ik mooi vind zijn: - Huidige avatar. - 5. Plaatje(s) om...
  8. TheArtOfLove

Design Blog [Ideeën, suggesties, stemmen/inleveren plaatjes]

Zoals enkelen van jullie misschien al gezien hebben is er sinds zondag (27-9-'15) een design blog verschenen. Deze blog komt voortaan maandelijks online. De bedoeling van de blog wordt dat de community plaatjes kan nomineren. Plaatjes die genomineerd worden mogen alleen in de maand waarin de...
  9. TheArtOfLove

Lion. - Plaatjes aanvraag - Free

Kennen jullie me nog? :) Wegens dat ik geen Photoshop meer heb (clean install windows 10 gedaan) en verleerd ben om pfjes te maken. (vooral de eerste reden ^^) 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Lion. 3. Kleurencombinatie(s) Ben je vrij in, liefst wel de rode kant op. 4. Thema...
  10. TheArtOfLove

0PA - TAOL - Avatar

1. Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: geen, of TAOL 3. Kleurencombinatie(s) Alle zolang t maar geen 100 kleuren door elkaar zijn. Let een beetje dat de kleuren bij elkaar passen, dus of warme of koude niet al te random. 4. Thema: Festivals, Muziek, Fresh zijn avatar. 5. Plaatje(s) om te...
  11. TheArtOfLove

Stemtopic battle Collab

Hierbij het stemtopic voor de battle collab! Stemmen kan tot 31-5, 23:59! Team 1 Unknown Username EenBart Team 2 Brandine LekkerFresh. Team 3 Made By God TheArtOfLove Team 4 The Predator Victorious. Stemmen op je zelf is niet toegestaan! Succes!
  12. TheArtOfLove

Battle Collab

Naja, voor de mensen die het woord collab niet kennen, je werkt met (minimaal) 2 mensen aan een tag, dus bijvoorbeeld een iemand begint de ander finished. Thema: Collab Opgeven tot 18-5 23:59 Inzenden tot 30-5 Stemmen vanaf - Maximun afmetingen: 500x500 Deelnemers: (Opgeven graag, ik...
  13. TheArtOfLove

Stampic | Tables

Beste designers en Sensation. Bij deze de aanvraag voor de stam Tables op W36. De stam is opgericht uit Ordo, Ordo. Dus een nieuw Ordo met een deel van de leden. De naam Turning Tables staat voor nu zijn de rollen omgedraaid. Van een verliezende stam worden er nu weer winsten geboekt. Dus dat...
  14. TheArtOfLove

Ordo VS N-S [Kwaliteit vs Kwantiteit?]

Hallo lezers van het Af, Bij deze de gebruikelijke post bij een nieuwe oorlog op een wereld. Deze oorlog gaat de grootste oorlog van de wereld tot nu toe worden. Tussen de stammen die momenteel plaats 1 en 2 in de wereld bezitten. En samen 16.1% van de wereld domineren. N-S 10% Ordo 6.1%...
  15. TheArtOfLove

[VV] Tool fixen?

Er is ooit door patricier een VV tool gemaakt, die kan een naam geven aan een vv. code was: Ik zou graag willen zien dat die weer werkt, en dat je bij een niet aangenomen vv toch een tekst erin kunt zetten. Zo kan ik NoodVV's en gewone vv's ook bij aanvraag scheiden...
  16. TheArtOfLove

DesignPotje

Mods dit heeft te maken met profielplaatjes aanvragen, svp laten staan. Hallo designers, Het leek me een goed initiatief om te zorgen dat rippers geen voordeel krijgen, hoe? Het idee is simpel, een TW design potje. Iedere maand doneer je bijvoorbeeld een klein deel van wat je met...
  17. TheArtOfLove

Stijging toestemming

Een domme vraag waarschijnlijk, maar ik zou het zo niet meer weten. Hoeveel stijgt de toestemming per uur van een dorp?
  18. TheArtOfLove

W36 App bug?

Hallo, Ik verstuurde vanmorgen (5:15) een clear. Maar er stond nergens deze aanval komt aan in de NACHTBONUS wil je hem toch verzenden? Mijn fout dat ik niet keek naar aankomsttijd, maar geen pop up of Dit koste dus al mijn troepen, meer mensen die dit in de app hebben meegemaakt? Er...
  19. TheArtOfLove

[Avatar] TheArtOfLove

Yush, avatar time aha. Faal er zelf in, dus aan jullie de eer. :) 1. Soort plaatje: Avatar {120x120 toch?} 2. De tekst: Geen! En nee, niet de tekst geen... 3. Kleurencombinatie(s) Iets warms. 4. Thema: Zomer, meiden, landschappen. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: Asap 7...
  20. TheArtOfLove

[DesignTeam] Chameleontas V2.1

Site word aan gewerkt, thanks Devign! Forum Updated teamwall #2012 Ons doel: - Andere mensen ook een kans geven in een team te zitten voor begeleiding etc. - Met de juiste potentiële mensen een leuke kleine design community maken. Belangrijke gebeurtenissen: - Release YouTube...