Zoekresultaten

1. VTCpro

Presenteer je account W73!

Viel nu toch wel mee :O Speel al een tijdje niet meer op Triador vandaar.
  2. VTCpro

Een account dat jij nog snel tegen zal komen ;)
  3. VTCpro

We hebben tot zondag, wij zullen iig mee doen.
  4. VTCpro

Page 4: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor dummies.

Dat is een beetje mijn perceptie van P&P. Maar goed bij deze ga ik afsluiten, jullie mogen het laatste woord. Ik denk dat we hier genoeg over hebben gepraat. ps: als je als pre-Made een openingspost van dit formaat neerzet, had je kunnen verwachten dat jullie onder de loep werden gelegd, maar...
  5. VTCpro

Waar doel je op, dat zeg ik toch net letterlijk? Het voelt alsof je de discussie aangaat om het discussiëren en gewoon het laatste woord wilt hebben.
  6. VTCpro

Ik heb ook nergens gezegd dat de conclusies verkeerd getrokken zullen worden. Wat de neutrale lezer hier ziet is dat de pre-made het het zwaarste heeft en het moeilijkst. Althans zo wordt het dus verwoord. Daar zet ik een kritische kanttekening bij, dat 1 speler met veel odd niet direct...
  7. VTCpro

Je bent finaal aan het afstappen van mijn punt, is een goede manier van discussiëren en zodoende zal het P&P aspect van dit forum nog leuk worden met jou deze wereld. Je betrekt allerlei randzaken bij mijn post waar ik helemaal niet op doelde. Roald zet hier iets op het AF, enkel zet ik een...
  8. VTCpro

Kan die het beter niet gebruiken als ik er geen kritische noot aan vast mag hangen. Je bent nu het punt aan het verdraaien zodat je uitspraak toch nog ergens op gebaseerd is.
  9. VTCpro

Dat zeg ik niet, Roald verwijst naar de odd van zijn/jullie stam. Daar zet ik een kritische kanttekening bij. Zijn twee hele verschillende dingen. Nu ben je woorden uit Roald zijn mond in mijn mond aan het leggen.
  10. VTCpro

Waarschijnlijk gedodged aan de odd te zien toch?
  11. VTCpro

Kanttekening hierbij is wel dat swift maar 25k odd heeft. Een totaal van 250k, waar schedel meer dan de helft van de odd heeft behaald met 1 dorp volstacken. Zo gek zijn de cijfers niet als je ze even uitpluist. Verwar dit niet met haat, maar dit wekt verkeerde illusies.
  12. VTCpro

Jullie begrijpen het echt niet, of houden julliezelf zo bizar voor de domme. Het gros van de spelers is hier ZONDER boostspelers, deff slaven, pp farmers in de buurt en mbs gestart. Dit werd gedaan omdat men dacht dat jullie dit ook NIET zouden doen. Om nu te zien dat jullie het toch WEL doen...
  13. VTCpro

Page 3: Boosten of tactiek (MB)

GEEN ANDERE WERELDEN ERBIJ HALEN NOU! Ik ben het deels met je eens hoor. Maar grondslag van mijn post is; wij hebben dus besloten het hier niet te doen, ervanuitgaande dat het gros van de kwalitatief betere spelers dit ook niet zouden doen. Die deksel op mijn neus komt nu dus harder aan. Jij...
  14. VTCpro

Het enige dat de wereld uitdaging geeft is de post van Roald. Jullie premade is niet echt overweldigend atm. Zijn zat spelers die echt niet onderdoen aan de premade op deze wereld. Roald heeft een wereld gecreëerd waarin talloze kwaliteit spelers zijn gejoined. Het steekpunt zit hem in de...
  15. VTCpro

Dus, nee, gok van niet :P
  16. VTCpro

aan jullie de kans die verwachtingen dan eens goed te verwoorden.
  17. VTCpro

Het gaat ook niet om jou per definitie. Het trekt veel breder dan dat. Die hele pre-made is een lachertje en speelt op dezelfde manier als elke pre-made dat tot nog toe heeft gedaan. Terwijl Roald sprak over een streng beleid, dat beleid valt dus reuze mee, is gewoon een standaard "doe het niet...
  18. VTCpro

Top & Flopstammen

Mooi om te zien dat je nergens was toen het slecht ging. Nu heb je met de hele wereld behalve HiHo een NAP en je bent weer dezelfde kwal als voorheen.
  19. VTCpro

Praattopic

Nog meer oude twers na deze nieuwe maatregelen boys!