Zoekresultaten

1. Zapoi

Afspraken Kata's

Onze mening is anders dan de jouwe, dus wij hebben geen niveau? Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat wat kortzichtig :p Begrijp mij niet verkeerd, van mij ga je geen rapportjes vinden van een kata op boer ofzo, maar ik ben wel gewapend om dit wel te doen wanneer iemand het bij mij doet...
  2. Zapoi

Afspraken Kata's

Het hoort zeker wel bij TW, waarom zijn ze anders beschikbaar? Maar aangezien het gross van de spelers ertegen is, en dit een spel voor plezier blijft, vermijd ik kata's op gebouwen, anders dan verzamelplaats en muur, ook gewoon. Het beste blijft gewoon om dit met de vijandelijke stam/spelers te...
  3. Zapoi

Stab-topic'ske van Clickb*it

Er zijn zo nog enkele accounts waar ik mede-eigenaar van ben waar ik niet meer kan op inloggen waar nog wel 1k+ pp op stond :p (Tegenwoordig is dat 1 dagje pp farmen ofzo) In mijn ogen blijft dat geen stab. Ik vind, met de huidige gegeven feiten, het best sad om na 2 jaar dan daarop revenge te...
  4. Zapoi

Stab-topic'ske van Clickb*it

Natuurlijk ga je hem niet aanvallen, je zegt zelf puur def te zijn. Je doet gewoon een povere poging om je eruit te lullen. Dit ziet er zo kinderachtig uit
  5. Zapoi

Praathoek

Dit spel is dood doordat spelers 3-4k punten hebben tegen dat hun beginnersbescherming voorbij is. Hoe wil je nieuwe spelers aanmoedigen om te blijven als hun zo hard worden weggespeeld?
  6. Zapoi

Feedback Quarantaine-wereld

Er staat ook dat farm assistent mogelijk is in die post (Wat niet zo is). Dus ik vermoed dat de wereld gewoon langer dan 2 weken zal gaan duren. Dat is ook een reden dat ik hem speel eigenlijk.
  7. Zapoi

Oh, ben niet bekend met slaapmodus.
  8. Zapoi

Je bedoelt nachtbonus? Dat is van 0-8u
  9. Zapoi

Top/flop spelers

Fijn om te zien dat het AF nog altijd een plaats vol liefde is.
  10. Zapoi

Speciale Klassieke wereld!

Mag eens een niet premium wereld op normale snelheid zijn. Zou eens leuk zijn voor de verandering.
  11. Zapoi

Spotprenten

Uhm pardon? Zomaar, zonder toestemming te vragen, mededelingen online gooien? :p
Bovenaan