Zoekresultaten

1. Stab-topic'ske van Clickb*it

Spreek uit eigen ervaring dat niet iedereen elke 2 weken zijn e-mail checkt voor TW (kuch @Exact. kuch).
  2. Spotprenten

@Istari I summon you
  3. Top/Flopstammen

Oei de classic excuusjes van UT om niet te deffen komen weer boven water. Waar heb ik die nog meer gehoord. Dacht w62?
  4. Top/Flopstammen

Oei wil jij even onze edel lijnen tekenen? Dit is pure kunst :o
  5. Spotprenten

Klopt het raakt de aanvaller wel. Maar de verdediger meer uiteindelijk verwacht ik dan toch.
  6. Spotprenten

De script regels gaan normaal de verdediger het meest raken inderdaad.
  7. Top/Flopspelers

Ik nodig je leiding graag nogmaals uit voor een gesprek. Helaas geeft er niemand thuis al sinds begin dit weekend, heb een prima oplossing liggen maar niemand waarbij ik hem kwijt kan. (en nee ik ga het zeker niet op dit forum plaatsen waar de stokers van EWS bij zitten :) ). Ik hoor wel wanneer...
  8. Top/Flopspelers

Tycoon heeft inderdaad gesolliciteerd bij ons, als 8e lid. Dit is afgewezen door ons, iedereen die met andere verhalen komt weet niet van de hoed en de rand. Ik ga geen screens of zaken van die gesprekken hier posten aangezien Tycoon altijd netjes en open naar ons is geweest, ook over deze stap...
  9. Top/Flopspelers

Je bedoelt dat account waar Venari tegen zij dat het wellicht een recruit kon worden van ze? Maar midden in de gesprekken een massa dropte? Vreemd :o
  10. Top/Flopspelers

De bovenste onzin laat ik even gaan, want het lijkt me niet dat we op elk statement zonder enkele waarheid/onderbouwing gaan reageren. Ook dat tweede is niet correct. Als ik zelf mocht bepalen waar aao lag, dan lag hij 2 coords hoger en sowieso boven die lijn (dat is nu nog discussieerbaar...
  11. Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Het is zo wack, dat na jaren haatzaaien tegen corus (Vaak over het randje, want zo is martijn). Jij nu afkomt met z'n hele slappe post omdat het de enige is in w78 die je een plekje gunnen in hun stam. Bewijst weer het totale ontbreken van karakter, gemiste kans. Misschien lijken Martijn en...
  12. Golden Awards

Beste speler: Beste stam: EWS, duidelijk de stam waar op dit moment de meeste power achter zit. Goeie gezamenlijke aanvallen, terwijl ze enorm hard groeien. Kwaliteit, activiteit en een diepe portemonnee de ideale combinatie in het huidige TW? De beste stam speler: Dirk, Jens. Deze mannen...
  13. [Profiel] TheTrainGoesChuChuuu - 200 PP

Dit scoort zeker punten. - Jannes en + één van de andere bespelers van het acc zou het plaatje terug in ere herstellen.
  14. Shakedown8 en zijn werkwijze

Rapportjes?
  15. Top/Flopspelers

Sinds onze opperleider door prive omstandigheden er op dit moment niet is. Heeft Shock ook zijn ambities bijgesteld en zouden wij graag MB stam worden van Speeder. Kunnen we hiervoor met jou contact opnemen of met je VV-ers?
  16. Feedback nieuwe scriptregels

Logisch TW groeit al jaren niet meer. Dus zoveel mogelijk geld hieruit halen in de hoop een nieuwe game te kunnen ontwikkelen ;)
  17. PUGNA2W

Zoals jij de strijd aanging? :confused2:
  18. Top/Flopstammen

Zeker jullie hebben een prima OD, maar dat neemt niet weg dat er door meerdere stammen werd aangevallen op de targets? Verder niks mis mee, klonk mij alleen heel erg als pot verwijt ketel. PS. Als Mamba en AAO als toppers worden gezien dan is zelfs illy een top account
  19. Top/Flopstammen

Is dat niet hoe Pugna de hele wereld al speelt? ;)
  20. Met welke 7?

Hier ben ik het mee eens. Met Maick in een stam zitten is iedereen af te raden. Het is een beetje een slechte versie van castiel... Nou dan weet je het wel.
Bovenaan