Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En uiteindelijk moet je je ook afvragen wat er gebeurt met de spelers die niet in de hoofdstam komen. In de meeste gevallen worden ze geinternt, wat vaak onder de radar blijft, terwijl dit gewoon boosten is. Het is natuurlijk niet eerlijk als iemand aan het begin 1 gratis dorp krijgt, maar...
Dat klopt, en voor mij is het niet echt een probleem, want aantal is nooit de kwaliteit geweest, maar ik heb van velen kanten gehoord dat dit heel erg demotiverend werkt voor de nieuwe spelers.
Ik speel met veel plezier op Wereld 100 van TribalWars, maar ik maak me zorgen. Ik en andere spelers merken dat er mensen zijn die het systeem misbruiken door gratis dorpen over te nemen van vrienden. Ook spelen sommigen met 3-4 stammen tegelijk, terwijl de limiet op Wereld 100 maar 6 is. Je kan...
Wellicht kunnen wij als stam met andere grote stam fuseren om vervolgens onze eigen stamgenoten een ultimatum te gaan geven om te gaan fuseren, anders worden ze weggeedeld. Maar dit zou toch niemand doen. Gek ideetje maar