Zoekresultaten

1. Edelhalvering

Gewoon geduld hebben Pavo. Wie zegt dat deze enquête representatief is... niet iedereen heeft gestemd... en het is nu al een edelspam als je onder vuur ligt.
  2. Edelhalvering

In deze fase van het spel nog niet voor edelhalvering. Wel voor stoppen van nieuwe registraties, wat al eerder had moeten gebeuren.
  3. Speedronde #4800 - Special ronde

De stamligging was niet echt ideaal om elkaar te helpen op zowel defensief als offensief vlak. De ronde was ook zeer snel beslist hierdoor. Er kan enkele dagen voordien telkens een mededeling rondgestuurd worden dat er een speciale speedronde aan zit te komen en de pre-registratie is op de dag...
  4. Spotprenten

@King in the north Ja, wat wil je met die niet gedodgde full clears, was geen tijd meer voor. Kwam in korte tijd edelspam. We moesten alles communiceren met Just Love en Schedel om te snipen, kroop veel tijd in. Mensen die dorpen overnamen tot 14u en zelf laat erna, kunnen zeker bevestigen dat...
  5. Golden Awards

@iL Leone Indomabile
  6. Golden Awards

@ Big Bang, wat bedoel je met bits??? De massa op ons account was heftig. We hebben gedeft in de mate van het mogelijke toen we die massa kregen. En ja, wil gerust toegeven dat Paul soms wat overdrijft, maar niet over de massa. Toen de massa kwam zei ik hem dat het vast niet zo erg zou zijn...
  7. Speedronde #4604 - Barbarenronde

Nicosta kreeg inderdaad men account in handen, voelde me niet zo goed toen ik dat mes in men rug kreeg. Hij kreeg hem dus iets na acht uur, hij heeft kunnen spelen totdat het account gebanned was, geen idee welk tijdstip. Zelf kon ik weer inloggen om 21:23:10 nadat mijn account terug werd...
  8. Speedronde #4604 - Barbarenronde

Veel gesnipe zie ik daar niet in hoor :p. De clear met edels die doodlopen op de rapporten die u hier toont waren degene die doodliepen op uw gestackte frontdorpen. Ps Ben het volledig eens met 'Thunderberd' zijn opmerking. Het was wel degelijk 3vs1 en afgesproken. Me eerst als vriend toevoegen...
Bovenaan