Zoekresultaten

1. Antonius Pius

Discussie Jouw favoriete wereldinstellig voor wereld 100!

Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5 (100%) - Aanvalstiming aanvallen: ms - Aanvalstiming verdedigingen: ms Weg met MS en maak er maar weer eens seconden van Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: Actief -...
  2. Antonius Pius

Stelling van de dag

Geen idee. Ik zie wel ODD bij Baksteen en een dorp wat in de nachtbonus van ze is geedeld door die twee
  3. Antonius Pius

Stelling van de dag

Stelling: NB is ten dode opgeschreven door het vertrekken van Sons of Odin en Herres zo tussen Chaos en Dei in.
  4. Antonius Pius

Hoe gaat het daar?

Ook Chaos vs NB al. Vooral omgekeerd dan Er schijnt zoveel. Zelfs de zon.
  5. Antonius Pius

Spotprenten

Kan ik jou ook boosten?
  6. Antonius Pius

Stelling van de dag

Die is er al. BB's edelen.
  7. Antonius Pius

Nachtraven

Leve koning pils
  8. Antonius Pius

Stelling van de dag

Bij starten draait het wel om meer dan alleen LC strat of ben je dat vergeten te schrijven in een van je vele TW tutorials?
  9. Antonius Pius

Praathoek

Boeh
  10. Antonius Pius

Nachtraven

Het is te stil
  11. Antonius Pius

Rate the player

1/10 voor het verhullen van de boosts.
  12. Antonius Pius

Stelling van de dag

Voor het overleven van QQEEZZ zou het bijna noodzakelijk moeten zijn om zich bij een andere stam aan te sluiten. Dus in die zin ja.
  13. Antonius Pius

Stelling van de dag

@Calamity. ik denk dat de gebeurtenissen sinds vanmiddag bij Celtic ook wel mijn voorspelling staaft.
  14. Antonius Pius

Stelling van de dag

Ik wist het niet. Ik baseerde het alleen op basis van de edelpatronen, spelervaring, vooralsnog getoonde kwaliteit en de diplomatieke strategie van Celtic Warrior. Voor de rest sluit ik mij aan bij David.
  15. Antonius Pius

Nachtraven

Sub Rosa flop
  16. Antonius Pius

Golden Awards - W97

Vandaag weer een muntenbot sessie gedaan hoor. Promotie mogen maken.
  17. Antonius Pius

Nachtraven

Rogier zijn nudes kun je online zien. Prijs per opvraag via PM naar de Sukke
  18. Antonius Pius

#FreeCBC

@Kofid-19 hoezo zo weinig ODD? Ik dacht dat je anti boost CBC was? Of was er een vaccin tegen jouw troepen ontwikkeld? Al kan het natuurlijk ook komen door de machtige LC start van Jonathan.
  19. Antonius Pius

De Vuile Was van Continent 45

Wie is dit en wat heb je met Noah gedaan? Ik ben het zowaar een keertje met je eens hahahaha. Velen maken het de nieuwe teamleden zonder TW ervaring inderdaad moeilijk.
  20. Antonius Pius

De Vuile Was van Continent 45

Humor heb ik wel. Maar dan moet het oprecht grappig zijn. Jullie zijn dat niet
Bovenaan