Zoekresultaten

1. What problem?

-WF-, -WF2- & Sze.

Het is niet de eerste keer dat er dubieus gehandeld wordt, dus daarom dat er niet op antwoord gewacht wordt.
  2. What problem?

-WF-, -WF2- & Sze.

Nou, gisterenavond zette ik Wolf. als meest overschatte stam, ik had niet verwacht al zo snel gelijk te krijgen :p Je zal iig gewroken worden, GruttePi3r is niet hun enige buur :)
  3. What problem?

Golden Awards

Aangezien ik punten voor het weekblad wil, heb ik ook maar een lijstje gemaakt. Beste account: Ik nomineer Savior of the North hiervoor. Je ziet wat er op w49 gebeurd is wanneer Fabian en Inge op hetzelfde account zitten en als ik zie wat voor inhaalbeweging ze gemaakt hebben, denk ik dat ze...
  4. What problem?

Golden Awards

Jij bent onze lijer al, niet te veel willen he :s
  5. What problem?

Golden Awards

Stamtrol is mijn titel.
  6. What problem?

Account van Wereld 56

Ik ga wel akkoord met 1 inzending per account anders.
  7. What problem?

Account van Wereld 56

Ain't gonna work
  8. What problem?

Not so Lonely Stabber

Ik wil niets zeggen, maar ik heb je post slechts half gelezen en 2 spelfouten gevonden. Om dan te zien hoe je de geloofwaardigheid van de openingspost naar beneden haalt op basis van schrijfvaardigheid, dan vind ik de rest van je post maar van weinig waarde. Verdienstelijke poging voor de rest.
  9. What problem?

Not so Lonely Stabber

Die ligt te ver, anders graag ;)
  10. What problem?

Not so Lonely Stabber

Zo lang die noobs elkaar edelen heb ik er geen problemen mee. Hebben we er minder last van :p
  11. What problem?

Top/Flop Spelers

Par. slaat ook nergens op, dus in dat opzicht ligt het wel in dezelfde lijn.
  12. What problem?

Top/Flop stammen

Ik speel niet op deze wereld nee, maar AF is te inactief om meer 1 wereld te volgen :p En ik ben niet Jan, maar Max. Speel wel met hem samen ^^
  13. What problem?

Top/Flop stammen

Hoezo zou je een stam die enkele stabs heeft gepleegd geen stabstam mogen noemen? Het is uberhaupt al erg genoeg dat er meer dan 1 stab gebeurd is door Par. (zelfs 1 is al te veel), dus een stabstam zijn ze nu eenmaal.
  14. What problem?

Golden Awards

Ik hou wel van kletsen :oops:
  15. What problem?

Golden Awards

Ik geef hem mijn oude, kapotte bril ofc :D
  16. What problem?

Golden Awards

Zal ik je mijn bril lenen?
  17. What problem?

Met welke 10?

Nope, is al tijdje gestopt ondertussen.
  18. What problem?

Stabbende Noobs

Jij bent ook wel gewoon echt noob hoor Jannes <3
  19. What problem?

Stabbende Noobs

Retweet...
  20. What problem?

Stabbende Noobs

Beetje kortzichtig als je zegt dat iedereen plezier beleeft, terwijl je eigenlijk geen afspraken meer kan maken omdat de kans dat ze niet nagekomen worden vrij groot is. Heel leuk is dat idd.