Zoekresultaten

1. StealHimSon

AM

Beste TW vrienden, Ik heb een klein vraagje over de AM. Elke keer als een boer vol zit, stopt de troepenmanager automatisch. [Zelf als de boerderij terug ruimte heeft, blijft hij stilstaan, hij "wist" de opdracht]. Kan je dit verhelpen, zodat hij wél blijft aanstaan? Indien niet zal ik gewoon...
  2. StealHimSon

Goodjob TribalWars

TWTotal update niet meer dankzij onze fijne homepagina update die niemand leuk vind :). Daarvoor echt bedankt!
  3. StealHimSon

Het hoeveel heb je gefarmd topic

Nou vertel op dan
  4. StealHimSon

[Profiel] Afgekeurde Astronaut. || 50PP

1. De tekst: Afgekeurde Astronaut. 2. Kleurencombinatie(s) / 3. Thema: Een astronaut in de ruimte 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: ZO SNEL MOGELIJK 6. Prijs/gift: 50 pp 7. Favoriet tot nu toe:
  5. StealHimSon

xxxxxxxxxx

Waar blijft de classic djeezes
  6. StealHimSon

[Stam] Dream! stamplaatje 50pp

1. De tekst: Dream! 2. Kleurencombinatie(s) / 3. Thema: Een mooie meid, liefst één die slaapt. Als je er mooie fractals bij kan doen, en haar een beetje laten oplichten (of de omgeving rondom haar is dat een pluspunt.) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 50PP 7...
  7. StealHimSon

NVPS - 50 PP

1. De tekst: NVPS (& evt er nog onder, in kleine tekst "Niels & Phil". (Dit is een + als je plaatje dit heeft)) 2. Kleurencombinatie(s) Naar keuze 3. Thema: 2 mannen waarvan je duidelijk ziet dat ze samenwerken. Tip: Fast & the furious 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Dit is een VOORBEELD !!! van...
  8. StealHimSon

Maurits we <3 you

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: ps: waarom is het forum zo raar aangepast trekt op niks
  9. StealHimSon

Twstats?

Hey, Is er iets mis met de site nl.twstats.com? Ik geraak er namelijk niet op en krijg steeds een foutmelding.
  10. StealHimSon

[Profiel] N3l1s | 100pp

1. De tekst: N3L1S 2. Kleurencombinatie(s) 3. Thema: Kyrie Irving of/en LeBron James 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 100PP 7. Favoriet tot nu toe:
  11. StealHimSon

Praat me bij

Hoiii Degene die me niet kennen, ik ben Niels, medeleider van We Dem Boyz!, check m'n signature voor men speed accs kunnen jullie me wat bijpraten op wie wie is, wat de 'top'spelers tegenwoordig zijn, etc? Wat ik weet/vermoed= HoChiMinH = Costi? axifre = Lorenzo Boarders of...
  12. StealHimSon

PF || 2Strong4Vodka

1. Soort plaatje: PF 2. De tekst: 2Strong4Vodka 3. Kleurencombinatie(s) 4. Thema: Vodkafles liefst. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: Tot ik mooie zie 7. Prijs/gift: 100 8. Favoriet tot nu toe:
  13. StealHimSon

Langste dag van het jaar winst!!!

Goedenavond/middag/ochtend beste Speeders. Bijna anderhalve week geleden, haalde ik op mijn (in principe solo) accountje, de allereerste toernooiwinst binnen! BlackBull had zijn seizoenswinst topic, en dat was zeer impressionant, en kan ik zeker niet overtreffen, toch deel ik graag hoe deze...
  14. StealHimSon

N3l1s 150pp

1. Soort plaatje: Profielplaatje, 270x180 én een versie van 240x180 voor op twtotal. 2. De tekst: N3L1S , eventueel "LDVHJ Winner" (Langste Dag van het Jaar winner) 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Tribalwars. Niet gewoon een dorp ofzo. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: ASAP...
  15. StealHimSon

de nieuwe speedmod

ik vind dat hij zich moet bewijzen net zoals tim het deed, door een ronde te winnen! wie vind dit ook
  16. StealHimSon

Profielplaatje "Learned By Legend" - 300 PA

1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Learned By Legend 3. Kleurencombinatie(s) Mag jij kiezen 4. Thema: Leermeester en leerling, een oud boek, iets in het thema van Learned By (Legend). Geen kleutergedoe. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: ASAP!! Liefst VOOR morgenavond...
  17. StealHimSon

1. Soort plaatje: avatar 2. De tekst: SHS 3. Kleurencombinatie(s) 4. Thema: TRANSPARANTE LETTERS SHS! 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: 7. Prijs/gift: 100 8. Favoriet tot nu toe: Doe er iets leuks mee :P
  18. StealHimSon

Poki 200PP

1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Poki 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Pikachu 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: zsm 7. Prijs/gift: 200PP 8. Favoriet tot nu toe:
  19. StealHimSon

PP op Masters!

Beste jongetjes en meisjes, Ik zoek 200 PA voor op TWMASTERS. Ik kan je het driedubbele betalen op NL. Bij interesse, men skype is niels.vlyminck1 , als je me al hebt kan je me daar ook even aanspreken ;).
  20. StealHimSon

We Dem Boyz TRIALS!

Goedenamiddag beste speeders, Vandaag schrijf ik u, 23 Mei, een boodschap. Sinds Touche uit elkaar viel met Tom die leaved en andere zaken, kondig ik hierbij aan een nieuwe speedstam. De naam voor deze speedstam is : We Dem Boyz! U weet het, of u weet het niet, de afgelopen speeds vinden LK &...