Zoekresultaten

1. verrekte koek

Phalanx Vs. Equinox

naah, dan blijft het weer niet bij maar 2 weekjes :p. Ik ken mezelf tegenwoordig
  2. verrekte koek

Phalanx Vs. Equinox

ja vakantie he, heb al me tentamen gehaald. Geen aars te doen dus :D
  3. verrekte koek

Praathoek

helaas :(
  4. verrekte koek

golden awards

Fixed :D
  5. verrekte koek

Phalanx Vs. Equinox

zeg hoe is het hier :D?
  6. verrekte koek

Praathoek

verzin maar een |P| dag en ik ben erbij :D nee :D
  7. verrekte koek

Praathoek

hallooo hoe is het hier :D
  8. verrekte koek

Top/Flopstammen

;)
  9. verrekte koek

Praathoek

wat mooi om te zien, dat de belgen erin blijven geloven dat ze het aankomende wk een rol kunnen gaan spelen :rolleyes:
  10. verrekte koek

Mijlpalen w18

No offence maar als T. mij vandaag, Rapportjes laat zien ga je dat zeker niet halen :rolleyes:. Je bent een aardige speler, maar mist zeker nog wat inzicht ;)
  11. verrekte koek

Praathoek

het zal je wel redelijk wat wis werk op het AF schelen.
  12. verrekte koek

Praathoek

Nee ik vind jou noob en dat zal niks ooit kunnen veranderen ;)
  13. verrekte koek

Praathoek

CK, illegale aanvalstools gebruiken als ik online ben is niet verstandig jongeman. Dit gaat veel te snel per sec voor met de hand.
  14. verrekte koek

Praathoek

Ja want omdat ik nu even online ben, betekent 1: dat hij er niet is :O. 2: dat hij er nu uren / dagen niet is :O. 3: hij is de enige van VSB? 4: NEE VSB BLIJFT VSB :mad:
  15. verrekte koek

Praathoek

'Dat was P.
  16. verrekte koek

Praathoek

"Haters gonna Hate, volgende keer dan zo sturen, dat ik ook na me werk nog optijd ben om te snipen :mad:. Ooh wacht er is geen volgende keer :'(. edit: heb ik jou ooit op msn gesproken :O?
  17. verrekte koek

Praathoek

you never no, wel leuk dat je meteen begint met extra aanvallen sturen :P. Ik zit nog ff online om te taggen :D
  18. verrekte koek

Praathoek

Houdoe! Laatste post op het AF :D. Ik stop met tw, veel plezier nog allemaal. Om de haters voor te zijn, ja Iron valt weer aan. Maar ik was al gestopt en ik heb al ver van te voren aan gegeven eind augustus te stoppen ( is begin geworden :D). Nu maar hopen dat ik ooit nog arts kan worden. Tom...
  19. verrekte koek

Mijlpalen w18

heb ik iemand anders voor. aaah schatje toch, hebben jij en je vriendje nogsteeds niet genoeg def. Dit komt vanuit break op een dorpje dat gister een paar uurtjes in handen was van Tedentieus en meteen komt er def vanuit break. [ 22.98.68 ] Saimiri herbenoemen op 25.07. om 05:47:47:090...
  20. verrekte koek

Mijlpalen w18

ben ik bij :cool: